Anheuser-Busch иска потребителите да купуват бира от Facebook. Компанията тества кампания, позволяваща на хората да изпращат ваучери за безплатни бири Bud Light на хора, които празнуват рождените си дни или да изпращат на онлайн познатите си от пенливата напитка по всякакви поводи, пише BusinessWeek.
Програмата вече е активна в Денвър и Чикаго. В тези градове получателите се сдобиват с купони, които могат да бъдат заменени за бира в барове или ресторанти. Всички тийнейджъри, които виждат в това чудесна възможност, ще трябва да си създадат фалшиви профили във Facebook и да подмамят компанията, че са на 21 години.
Това не е първият път, в който популярна компания използва социална мрежа, за да разпространява свои напитки. Всеки, който желае, може да свърже акаунтите си в Starbucks и Twitter, което ще му позволи да изпраща карти за подаръци на приятели. Промоцията е в сила от миналата есен и цели да накара потребителите да свикнат с използването на приложението на Starbucks за мобилни плащания. Всъщност системата работи доста добре. В момента 15% от поръчките на компанията в САЩ се извършват именно през приложението.
От своя страна, Facebook вижда огромна възможност за виртуални поръчки на реални стоки. Пример за това е Facebook Gifts, която позволяваше на потребителите да купуват подаръци на приятелите си. В крайна сметка моделът не просъществува, а Facebook търси нови начини за изкарване на пари. След като затвори програмата за подаръци, тя се съсредоточава върху бутон, който позволява на хората да купуват неща директно от рекламите в социалната мрежа.
По тази нова система Facebook работи и с Anheuser-Busch. Компанията, производител на алкохолни напитки, планира да разгърне кампанията си в национален мащаб.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната