fallback

Мобилни приложения подкрепят туристическата индустрия в Китай

Всеки месец те достигат до невероятните 90 млн. души

11:00 | 17.10.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Мобилните приложения стават все по-важни за туристическия сектор в Китай. Нов доклад на мозъчния тръст L2 показва, че приложенията на хотелите са довели до значителен ръст на туристическия онлайн пазар, пише Red Luxury.

60 на сто от хотелските брандове в страната имат “някакъв вид мобилно присъствие”. Очаква се туристическият онлайн пазар да се разрасне до 73% до 2018 г.

33 от марките, включени в проучването, имат собствени мобилни приложения на английски език, предлагани в китайски магазини за приложения

Всеки месец туристическите приложения в Китай достигат до невероятните 90 млн. души.

Всъщност мобилното присъствие е необходимо на хотелите, за да постигнат успех на китайския пазар.

Същевременно благодарение на широколентовия достъп традиционните туристически агенции губят своя дял от онлайн резервациите - голяма възможност да образоват новите туристи за определени марки.

Въпреки че качеството на обслужване от страна на хотелските приложения е значително по-ниско от предлаганото от онлайн туристическите агенции, тези апликации дават възможност на хотелите да си осигурят по-голям брой преки резервации на китайския пазар.

Вътрешният туристически пазар в Китай се очаква да надмине този на САЩ до 2030 г. Благодарение на този бърз растеж туристическата индустрия също се променя. Международни хотелски вериги като Hyatt Hotels и Hilton Worldwide засилват присъствието си в Китай.

Въпреки значителното присъствие на международните търговски марки обаче местните хотели остават наистина важни за пазара и се радват на огромен растеж.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:47 | 11.09.22 г.
fallback