fallback

Китайска социална мрежа обединява любителите на виното

Мобилното приложение предлага база данни с информация за различните бутилки вина

12:09 | 09.12.14 г.

Ново мобилно приложение обединява нарастващия брой любители на виното в Китай, пише Red Luxury.

Hesha, което означава “какво да пием”, е социална мрежа за 130-те млн. китайци, които обичат да пият вино. Стартиращата компания наскоро пусна най-новата версия на приложението, което позволява на потребителите да намират приятели и познати на базата на общите интереси, свързани с алкохолните напитки.

Въпреки че Hesha се фокусира върху виното, то обръща внимание на уискито, китайската напитка байжиу, на коняка и на други напитки. Hesha може да бъде свалено на iOS, но предстои да бъде пусната версия и за Android.

То стартира като приложение, сканиращо баркодове и събиращо база данни, която дава на потребителите достъп до информация за определени вина, включително за цените в реално време, ревюта, както и връзки към онлайн търговци на дребно като Tmall и Taobao, откъдето могат да бъдат закупени бутилки.

Тъй като не успява да привлече голямо внимание, компанията добавя социалната мрежа. Този компонент позволява на потребителите да публикуват снимки, статуси и известия за дегустации и подобни събития.

Въпреки това функцията за бази данни и сканиране все още съществува, благодарение на което приложението разпознава 41 хил. бутилки вино. Потребителите могат да публикуват на профилите на различните вина, за да поискат препоръки от своите приятели.

Ако дадено вино не присъства в системата, след сканирането на баркода му, услугата може да задейства намирането му, както и да открие информация за цените му.

В момента потребителите на приложението са почти по равно мъже и жени. Услугата все още е безплатна, но създателите ѝ планират да я превърнат в рекламна платформа за доставчиците на вино. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:13 | 11.09.22 г.
fallback