fallback

Аудио средата може да определя поведението на купувачите

Българският технологичен старт-ъп Вrand Box предлага иновативен маркетингов подход

18:15 | 12.01.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Технологичен старт-ъп, наречен Brand Box, предлага иновативен маркетингов подход, свързван с брандираната музикална среда.

Аудио средата може да определи поведението на клиентите, ето защо тя е особено важна, посочват от компанията.

Brand Box използва иновативен прочит на вече доказали се практики, за да създаде музика за даден търговски обект. Тя е специално композирана, така че да предаде настроението на бранда на клиентите и да осъществи желаните от бизнеса резултати.

Плевенският мол „Панорама“ е първият български търговски център, който работи по изграждането на пълноценна атмосфера в общите пространства на големите търговски обекти. Той вече използва собствена брандирана аудио среда, създадена от Brand Box.

Компанията посочва, че посещаемостта на мола е много висока и целогодишно постоянна, позовавайки се на замерване в страната, извършено специално за консултантската компания за недвижими имоти „Фортън“.

Проучване по темата, направено от London University, разкрива, че музиката е добро средство за създаване на емоционални реакции, които се прикрепят директно към марката и могат да я направят по-желана.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:19 | 12.09.22 г.
fallback