fallback

Американците ще предпочетат смартфоните пред телевизията през 2019 г.

Потреблението на видео съдържание се пренасочва все повече онлайн

11:07 | 05.06.19 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Смартфонът официално е царят на медиите.

Тази година за първи път пълнолетните американци ще прекарат повече време, използвайки мобилните си устройства, отколкото в гледане на телевизия, сочат данни на eMarketer, цитирани от Bloomberg.

Около 70% от въпросното свободно време ще бъде посветено на смартфоните, допълва компанията за пазарни проучвания.

Промените в потреблението се случват постепенно, но имат огромни последици за всички - от традиционните медийни компании до разработчиците на приложения. Превъзходството на смартфоните означава, че гледането на видео се променя, прехвърляйки се от телевизора към мобилните устройства.

Времето, което пълнолетният американец ще прекарат в гледане на телевизия, ще спадне с девет минути годишно, но потреблението на видео онлайн ще се увеличи с осем минути, сочат данни на eMarketer. Това означава, че общото време, което хората ще посвещават на гледането на филми, сериали и други видеа ще се запази почти същото.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:09 | 12.09.22 г.
fallback