Всяка година богатите и известни представители на модния свят се събират във Виена за едно от най-големите и зрелищни годишни благотворителни събития в света – Life Ball (Бал на живота). На бала се извършва най-масовото и мащабно набиране на средства в помощ на хив-позитивните и носителите на вируса на СПИН.
В последните десет години един от спонсорите на събитието е и автомобилният производител Mini. В процес на сътрудничество с дъщерното дружество на BMW са работили именитите дизайнери на Diesel, Versace и Agent Provocateur, а уникалните преображения на малката кола, които излизат под талантливите им ръце, успяват да наберат ежегодно над половин милион евро за каузата.
Тази година към екипа от творци, които подготвят необичайни и дизайнерски версии на благотворителното Mini, се присъединиха три нови големи имена - Кенет Коул, Даян фон Фурстенберг и криейтив директорът на Calvin Klein Франсиско Коста. Всеки от тях ще създаде своя собствена визия за малкото автомобилно бижу, което ще бъде продадено на 17 юли във Виена по време на откриването на 18-тата Международна СПИН конференция.
Освен благотворителност, събитието гарантира истинско шоу с уникалния си и екстравагантен стил. Билетите за събитието са ограничени до 3 780 броя. Част от тях носят името “Style Ticket” и се продават на половин цена. Собствениците на тези билети обаче трябва да се съобразят със специален библейски дрес код, наречен Life Ball Style Bible. Именно тези гости, заедно със звездите, ще минат през червения килим до входа на кметството във Виена, където се провежда ежегодно събитието, за да демонстрират облеклото си.
Преди две години един от организаторите – Гери Кезлър, призова гостите да бъдат по-малко провокативни и по-креативни в избора си на дрехи за бала.
За желаещите да носят обикновени коктейлни дрехи билетите са на пълната си цена. Част от тях се разпространяват чрез продажба в eBay, други вървят на цена от 150 евро. За 2009 г. събраната от бала сума възлиза на 1 640 181 евро
Събитието се провежда от 1993 г. Днес вече шоуто далеч надхвърля границите на Австрия и се излъчва по 60 телевизии и отразява от над 500 медии по цял свят.
Организатор е неправителствената фондация AIDS LIFE, създадена през 1992 г. от Гери Кезлър и Торгом Петросиан. От тогава до днес, под различна форма, кампанията подпомагат Хайди Клум, Шарън Стоун, Наоми Кембъл, сър Елтън Джон и множеството знаменитости, които ежегодно красят събитието и привличат медийното внимание с присъствието си.


Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари