fallback

За Bentley кризата отмина – продажбите с ръст от 37% през 2011 година

Пазарът в САЩ остава основният гръбнак на продажбите, но китайските богаташи стават все по-активни

21:24 | 03.01.12 г. 3
Автор - снимка
Създател

Снимка: Bentley

Производителят на луксозни автомобили Bentley регистрира ръст на продажбите от 37% през 2011 година. Така нивото им се е върнало до нивото отпреди кризата, пише британският вестник Guardian.

През 2011 година марката, която няма модели на цена под 133 хил. британски лири, е продала 7 003 автомобила. Най-големият пазар за Bentley остава САЩ с реализирани 2 021 продажби, а на второ място се нарежда Китай с 1 839 продажби.

На годишна база увеличението на продажбите в САЩ е с 32 на сто, докато китайският пазар е погълнал двойно повече коли в сравнение с 2010 година.

С основна заслуга за резултатите на Bentley е месец декември, когато бяха осъществени първите доставки на новия модел Continental GTC. Тогава са били реализирани общо 1 059 продажби, което е с 69% повече от същия месец на 2010 година. 

Месец декември е бил най-силният за марката от 2007 година насам и вторият най-силен в историята на Bentley.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:12 | 13.09.22 г.
fallback