Ерата на iPad постави под въпрос съдържанието в джобовете на облегалките на седалките в самолетите. Тъй като флайерите вече не могат да накарат хората да изключат телефоните и таблетите по време на излитане и кацане, те намират място във все повече електронни устройства, което оставя по-малко време за разглеждане на списания, пише Bloomberg.
Различни превозвачи - от American Airlines Group до Air France-KLM Group се съревновават за привличането на вниманието на милиони пътници по време на по-кратките полети. За целта те се обръщат към писатели като Дана Вейън и музикалния критик на New Yorker Саша Фрере-Джоунс, които пишат статии, подкрепени от лъскави снимки, които влизат в дигитални издания.
Независимо от формата, списанията винаги са начин за свързване с пасажерите и изграждане на бранда на авиокомпанията, а приходите от реклама също помагат.
“Бордовите списания за живи печатни динозаври”, твърди Рене Стейнхаус от консултантската компания A.T.Kearney в Берлин. “Въпреки че голяма част от печатните медии изчезнаха през последните няколко години, бордовите списания все още са живи. Те са феномен”.
Предизвикателството е съдържанието им да се направи достатъчно атрактивно и забавно, така че пътниците действително да ги отворят.
На теория пътниците прекарват часове наред в самолетите, така че представляват доходоносна аудитория за рекламодателите, твърди Стейнхаус.
“Ако един голям превозвач има 100 млн. клиенти годишно и ако само 10 на сто от тях прочетат списанието, това са 10 млн. потенциални клиенти за рекламодателя. Това е огромен достъп до аудитория”, посочва експертът.
Emirates пусна своето списание Open Skies през януари и планира да увеличи тиража му с 5 на сто, за да се справи с увеличаването на броя на пътниците. Промените включват силен акцент върху фотографията, смесица от разкази и дълги статии, както и даване на възможност на читателите да свалят дигитално копие като допълнение на хартиения вариант.
Новите платформи помагат за привличането на рекламодатели, които искат да промотират дигиталното и хартиеното копие на списанията си, твърди Реймънд Джирард, президент на Spafax, отговарящ за маркетинга на съдържанието. Базираната в Лондон агенция прави списания за AirCanada и Royal Jordanian.
Издателите на списания трябва да балансират между редакционното съдържание, което интересува пътниците, докато продължават да държат на преден план авиокомпанията и нейните рекламодатели, посочва експертът. По думите му пътниците трябва да се чувстват по-скоро като читатели, не само като клиенти.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Меган Маркъл се свързала с баща си след ампутирането на крака му
Урсула и Мерц на крака при белгийския премиер за руските активи
МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Празнуваме Никулден, над 200 000 българи черпят днес
Прекроеният Бюджет 2026 е факт, какво предвижда и какво премахнаха?