fallback

Starbucks е обсебена от Китай

Компанията се готви за кафе революция в азиатската страна

15:26 | 28.04.18 г.
Автор - снимка
Създател

Американската верига заведения Starbucks не може да спре да говори за Китай.

Този четвъртък кафе гигантът отчете резултатите за второто си фискално тримесечие и посочи, че голяма част от успеха ѝ се дължи на азиатската страна, пише Business Insider.

Приходите на компанията от обекти, отворени в Китай поне от година, са нараснали с 4 на сто, изпреварвайки значително ръста на други пазари. За сравнение този в САЩ е 2 на сто, като надвишава леко очакванията на анализаторите за 1,9%.

Всъщност Starbucks толкова се вълнува от перспективите си в Китай, че спомена страната цели 60 пъти по време на обявяването на отчета си. Фирмата подчерта, че създаването на култура на пиене на кафе ще бъде ключът към нейната стратегия за дългосрочен растеж.

“Възможностите за Starbucks в Китай, които са значителни, нарастват заедно с размера и обема на нашия бизнес”, коментира главният изпълнителен директор на компанията Кевин Джонсън.

По думите му консумацията на кафе на глава от населението в страна е около половин чаша на човек годишно. За сравнение това в САЩ се равнява на около 300 чаши на човек за година.

Джонсън смята, че бързо растящата средна класа в Китай поставя Starbucks на точното място за следващите години.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:37 | 12.09.22 г.
fallback