fallback

Добавена и виртуална реалност - реален бизнес

IKEA вече използва добавената реалност, за да показва на бъдещите си клиенти как би изглеждал един нов диван във всекидневната им

11:51 | 09.05.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Всеки технологичен напредък води със себе си и нови начини за правене на бизнес, но добавената реалност (AR – Augmented reality) и виртуалната реалност (VR – Virtual Reality) са технологиите, които водят със себе си едни от най-добрите възможности. От оптимизиране на ежедневни бизнес процеси (изнасяне на презентации, продуктови ревюта) до реализирането на големи проекти в разнообразни сфери, простиращи се от алкохол и храна до мащабни строителни проекти, тези ежедневно развиващи се „паралелни“ реалности ще променят мисленето на бизнеса.

Каква е разликата между двете? AR дава на потребителите графични „добавки“ на тяхната реална, физическа среда, обикновено видими през камерата на мобилно устройство или очила чрез специално приложение. От другата „страна“ VR създава напълно нова реалност, в която се „влиза“ чрез очила и шлемове. Сред най-активните компании в развиването на реалностите са Apple, Microsoft, Google, Facebook, Huawei, HTC и много други по-малки компании.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:39 | 13.09.22 г.
fallback