fallback

IAB MIXX AWARDS със специално представяне на най-добрите кампании в света

Членовете на журито на конкурса за интерактивен маркетинг ще представят вдъхновяващи интернет кампании

18:22 | 14.10.15 г.
Автор - снимка
Създател

Топ мениджърите от журито на първото издание на IAB MIXX AWARDS в България ще презентира по три любими, вдъхновяващи кампании в интернет от последната година. Така публиката ще има възможност да разбере защо според мениджърите кампаниите те мога да бъдат пример за цялата индустрия и какво ги е мотивирало при оценяването на участниците в българското издание на конкурса.

Първото издание на IAB MIXX AWARDS, което има за цел да отбележи най-добрия интерактивен маркетинг на годината ще се проведе на 12-ти ноември.

Конферентната част на събитието започва в 14 часа на 12-ти ноември 2015 и освен Keynote  презентаторите, които скоро ще бъдат обявени, включва седем презентации.

В категория Branded Content модераторът ѝ Александър Варов, портфолио мениджър на Нетинфо, ще представи кампанията "Content marketing и native ads - съдържание, което продава".

Илия Яков, който е творчески директор на Ogilvy Sofia и модератор на категорията Cross Media Integration, пък ще представи "Най-подходящите и интегрирани решения от света, които водят до резултати".

"Advertising visionary with endless passion в чужбина" е кампанията в категорията Interactive Video. Тя ще бъде презентирана от Мария Тодорова, съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC.

Сред презентациите е и "Три примера за Mobile в по-дълбоки води", представени от Венцислав Костов, изпълнителен директор на онлайн рекламната мрежа Httpool, модератор на категорията Mobile.

В категория Social избраната кампания е "Три големи стъпки в Social", представена от Георги Малчев, мениджър Дигитален маркетинг в Mtel.

Не на последно място Жюстин Томс, мениджър Бизнес развитие на ABC Design & Communication Group и модератор на категорията Brave, ще представи "Какво е да си смел".

“Изключително сме горди, че ще проведем първите Mixx Awards награди в България!", споделя Христо Христов, председател на IAB България. "Сигурен съм, че събитието ще се превърне в бенчмарк за онлайн индустрията и че ще има голямо разнообразие от кампании.”

Всеки има възможност да стане част от събитието като зрител или участник в състезанието, като билет или заявка за участие можете да подадете чрез сайта http://mixx.bg/

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:52 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Специални предложения виж още