Mitsubishi е поредният автомобилен производител, който се отказва от дизеловите двигатели, съобщава местното издание Nikkei.
От 2021 г. марката ще спре да предлага модификации с дизелово гориво на голяма част от моделите си. Дотогава нови разработки на дизелови мотори няма да се правят, а се предвижда единствено подобрение на сегашните. През 2021 г. Mitsubishi ще представи два обновени модела - Pajero Sport и Outlander, които ще имат по една дизелова модификация, като тя ще бъде и последната в историята на тези автомобили.
Всички останали глобални модели на Mitsubishi остават без дизелови модификации, като единственото изключение ще ъде направено за модела Delica D:5, предлаган само на японския пазар.
Каква е основната причина за решението на производителя вижте в продължението на материала в Automedia.bg!


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 5 години електрификация само в тоя тъn сайт и твойта простта тиkва. В Швабия търкалят 80% дизеляци щот са по-тънки не знам тролей който се зарежда за 3 мин. и може да измине 1000км. с 40л. нафта за 80 леа .... тва мойта каруца го мое и нема си купувам никви електрокари, ти ако искаш хои пеш щот пари за тролей и без тва немаш както и останалите тук зелени *** ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години не става ясно , какво отношение към това , което казвам , има "майка русь"...Явно проблемът е в главата ти . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Нищо подобно червеноармеецо.ДВГ като масово средство за придвижване трябва да се използва все по-малко и затова се минава към електрификация. Двигателите на електричките не се развалят дори и след няколко милиона километра. Това що не е "трън в окото на системата", а? Всичко това което се случва "е трън в очите" само на северноизточните ти работодатели от майка русь. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години По-дългият живот на дизеловия двигател е трън в окото на системата ... ако на всеки 5 години не си купиш нова кола / на кредит , естествено / , настъпва екологическа катастрофа и излизат дебилета ала тунберг да плашат гаргите ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар