Компанията Renault разпространи нови подробности за своя бъдещ ултраевтин модел, който се разработва най-вече за развиващите се пазари. Изданието The Economic Times цитира оперативния директор на френския производител Карлос Таварес, според който автомобилът ще струва около 3 000 евро.
Към момента хечбекът носи кодовото название A Entry, като крайният срок за неговата поява на пазара е 2015 г. Платформата на модела вече е готова, а задвижването ще се осъществява от двигател с обем 800 куб. см.
Първият пазар, на който ще се появи, е Индия, като там моделът на Renault ще се конкурира с Tata Nano.
„Пазарът в Индия ни привлича, тъй като там има огромно търсене на определен тип автомобили. Най-важното е да уцелим точно от какво се нуждаят хората там. Ако успеем да го направим, резултатите могат да бъдат внушителни”, коментира Таварес. И допълни, че при успех в Индия, моделът ще бъде предложен и в други държави от региона.
Паралелно с A Entry французите разработват и нов компактен ван, чието кодово название е J92. Той ще използва платформата на Dacia Lodgy. За разлика от бъдещият евтин модел, ванът ще се предлага предимно на европейските пазари, където цените му ще започват от около 10 000 евро.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Към момента хечбекът носи кодовото название A Entry, като крайният срок за неговата поява на пазара е 2015 г. Платформата на модела вече е готова, а задвижването ще се осъществява от двигател с обем 800 куб. см.
Първият пазар, на който ще се появи, е Индия, като там моделът на Renault ще се конкурира с Tata Nano.
„Пазарът в Индия ни привлича, тъй като там има огромно търсене на определен тип автомобили. Най-важното е да уцелим точно от какво се нуждаят хората там. Ако успеем да го направим, резултатите могат да бъдат внушителни”, коментира Таварес. И допълни, че при успех в Индия, моделът ще бъде предложен и в други държави от региона.
Паралелно с A Entry французите разработват и нов компактен ван, чието кодово название е J92. Той ще използва платформата на Dacia Lodgy. За разлика от бъдещият евтин модел, ванът ще се предлага предимно на европейските пазари, където цените му ще започват от около 10 000 евро.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Един загинал в катастрофи през последните 24 часа
Честваме паметта на преподобните Сава Освещени и Нектарий Битолски
ПП-ДБ внася вот на недоверие срещу кабинета днес
От днес изплащат последните пенсии в лева
Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и лека алуминиева рама
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Роденият в Беларус Роман Хофман оглави Мосад
Изплащат от днес пенсиите и коледните добавки
Подкрепяният от Израел палестински лидер Ясер Абу Шабаб е бил убит при семеен спор
Земетресението с магнитуд 5,9 в Невада се оказа грешка на предупредителната система
От Полша: Агресията на Русия сега надмина тази на СССР през 70-те години на 20 век
преди 12 години Ми ако го пуснат тук, ще има сериозни продажби мисля. 800 куб е идеален за жена ми, да не се пъне много по улиците. Предполагам е компактен на размери. отговор Сигнализирай за неуместен коментар