fallback

Peugeot-Citroen е на печалба в Европа през януари и февруари

Производителят ще съкрати броя на предлаганите модели, за да подобри ефективността си, твърди изпълнителният директор Карлос Таварес

15:51 | 04.03.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Автомобилният производител Peugeot-Citroen се оказа в зелената зона на печалбите в Европа през първите два месеца на 2014 г., след като пазарът на автомобили се стабилизира след шестгодишен спад, съобщава MarketWatch.

Въпреки това компанията има много работа пред себе си, ако иска да продължи да е на плюс и да отстрани проблемите, които я доведоха до загуба от 2,32 млрд. евро през 2013 г., каза изпълнителният директор Карлос Таварес, който замени Филип Варeн през април миналата година.

„Губим пари в Европа и вместо да се притесняваме, че ще продадем още коли на загуба, трябва да променим обстоятелствата, които го причиняват“, каза той по време на първия ден от автомобилното изложение в Женева.

"Ако пазарът остане стабилен и новите модели на Peugeot и Citroen привличат клиенти, има основания да се надяваме, че ще останем на печалба", добави Таварес, който се опитва да върне компанията на твърда финансова почва.

Една от слабостите на производителя, според Таварес, е твърде широката гама от цели 25 автомобила, която ограничава времето, средствата и енергията, които разпространителите могат да отделят за рекламирането им. Затова броят на моделите ще бъде намален с цел да се подобри ефективността, каза той.

„Не е невъзможно да се печелят пари в Европа“, заключи Таварес.

Повече новини за автомобилното изложение в Женева четете в Automedia.bg

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:28 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още