Произведените в завода в Ловеч автомобили с марка Great Wall вече се предлагат и в Румъния, съобщават от "Литекс Моторс". На пазара на северната ни съседка дебютират два проходими модела - всъдеходът H6 и пикапът Steed 5.
Произведените в България машини ще се дистрибутират от фирмата Alexandros Motors, която разполага с 20 дилърски представителства, разположени в най-големите румънски градове. Компанията продава както нови, така и стари автомобили и е ексклузивен представител на марката автобуси King Long и мотокарите Shangli.
Пикапът Steed 5 и всъдеходът H6 ще се предлагат на румънския пазар с бензинови и дизелови двигатели. На по-късен етап към тях ще се присъединят и други произведени в България модели на Great Wall.
Автомобилите от Ловеч вече се предлагат на пазарите на Италия, Македония и Сърбия, като предстои въвеждането им в Словакия и Унгария, съобщават от "Литекс Моторс", като уточняват, че очакват сътрудничеството им с Alexandros Motors да доведе до значително увеличение на дела на джиповете и пикапите на румънския пазар.
По-рано от българския производител уточниха, че през следващите години на територията на завода ще започнат да работят бояджийски и заваръчен цех. Ще бъдат увеличени и работните места, които в момента са 200. Плановете предвиждат произвежданите в момента 5000 автомобила годишно да нараснат до 50 000 броя.
Още за колите от Ловеч четете в Automedia.bg
Колите от Ловеч стъпиха в Румъния
Словакия и Унгария са следващите пазари, на които ще дебютират автомобилите с марка Great Wall
11:44 | 12.08.14 г. 2Тестови Great Wall H6 за клиентите на компанията в Румъния. Снимка: Литекс Моторс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Брюксел даде зелена светлина за придобиването на US Steel от Nippon Steel
-
Шимкус от ЕЦБ очаква още съкращения на лихвите след юни
-
Макрон пред Си Дзинпин: Нужни са справедливи правила в търговията и координация за Украйна
-
Иран се възползва от ужасите в Газа, за да прикрие собствените си зверства
-
Русия готви учение с тактически ядрени оръжия
-
Изкуственият интелект може би вече влияе на изборите – просто още не го знаем
-
Сравнението с другите убива радостта от живота
-
Си Дзинпин пристига в Европа в опит да предотврати търговска война
-
Западните санкции задушават газовите амбиции на Русия в Арктика
-
Криптовалути и имоти – или какъв е новият ефект върху богатството
-
Прекрачването на две червени линии може да вкара НАТО във войната в Украйна
-
На Великден Зеленски призова украинците да се обединят в молитвите си
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Шимкус от ЕЦБ очаква още съкращения на лихвите след юни
-
Кафето робуста е най-скъпо от 45 години насам
-
С преобладаващи ръстове започва новата седмица за азиатските индекси
-
Петролът поскъпва след ново покачване на цените от Саудитска Арабия
1 -
Криптовалути и имоти – или какъв е новият ефект върху богатството
-
Акция на седмицата: „Бианор Холдинг“ АД
преди 9 години Преди два месеца бях в Мароко. В Казабланка, братлета, всички нови таксита са Дачия Логан. Има и не само таксита. Предполагам че и в Рабат е така, ама там нямах време да разгледам. Къде са те, къде сме ние, както казал Тодор Живков след посещение в ГДР. А ние също произвеждахме френски коли - *** Рено, но другарите не искаха конкуренция на москвичите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години А дано, но истината е произведените коли в България да се вдигнат на 1 милион броя за да може реално да се конкурираме с Румъния, Унгария, Словакия или Чехия, в автомобилостроенето! отговор Сигнализирай за неуместен коментар