Произведените в завода в Ловеч автомобили с марка Great Wall вече се предлагат и в Румъния, съобщават от "Литекс Моторс". На пазара на северната ни съседка дебютират два проходими модела - всъдеходът H6 и пикапът Steed 5.
Произведените в България машини ще се дистрибутират от фирмата Alexandros Motors, която разполага с 20 дилърски представителства, разположени в най-големите румънски градове. Компанията продава както нови, така и стари автомобили и е ексклузивен представител на марката автобуси King Long и мотокарите Shangli.
Пикапът Steed 5 и всъдеходът H6 ще се предлагат на румънския пазар с бензинови и дизелови двигатели. На по-късен етап към тях ще се присъединят и други произведени в България модели на Great Wall.
Автомобилите от Ловеч вече се предлагат на пазарите на Италия, Македония и Сърбия, като предстои въвеждането им в Словакия и Унгария, съобщават от "Литекс Моторс", като уточняват, че очакват сътрудничеството им с Alexandros Motors да доведе до значително увеличение на дела на джиповете и пикапите на румънския пазар.
По-рано от българския производител уточниха, че през следващите години на територията на завода ще започнат да работят бояджийски и заваръчен цех. Ще бъдат увеличени и работните места, които в момента са 200. Плановете предвиждат произвежданите в момента 5000 автомобила годишно да нараснат до 50 000 броя.
Още за колите от Ловеч четете в Automedia.bg
Колите от Ловеч стъпиха в Румъния
Словакия и Унгария са следващите пазари, на които ще дебютират автомобилите с марка Great Wall
11:44 | 12.08.14 г. 2
Тестови Great Wall H6 за клиентите на компанията в Румъния. Снимка: Литекс Моторс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Само благословията на Тръмп няма да помогне на Джей Ди Ванс да стане президент на САЩ
-
Как западните автомобилни компании промениха стратегията си спрямо Китай
-
Надзорният съвет на НЗОК одобри проекта за бюджет на касата за 2026 г.
-
Кадър на деня за 7 декември
-
Половината швейцарци подкрепят предложение за таван на населението до 10 млн. души
-
Валутите на Централна Европа ще отстъпят от върховете си през 2026 г.
-
ИПИ: Рязкото повишение на дълга е гаранция за вдигане на данъците
-
Естония гради отбранителна индустрия по собствени правила
-
Китайската централна банка увеличава златните си резерви за 13-и пореден месец
-
Акция на седмицата: „Доверие обединен холдинг" АД
-
Американският пратеник Кийт Келог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
-
Макрон заплашва Китай с мита заради търговския дефицит
Най-четени новини
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
Шест страни от ЕС, сред които и България, искат смекчаване на правилата за автомобилите с ДВГ
-
Кристоф Де Мил: Влизането на България в еврозоната ще укрепи стабилността на единния валутен съюз
-
В Турция вече смятат втечнения газ от САЩ за по-изгоден от тръбния газ от Русия и Иран
-
Нова опасност за Мерц: бизнесът предупреждава, че Германия е в състояние на свободно падане
-
Правителството ще преразгледа заплатите в публичния сектор, осигуровките и данък дивидент
-
Украйна очаква масираните въздушни удари да са ежеседмични, основно с балистични ракети
-
Връщането на минималните осигурителни прагове е „червена линия“ за АИКБ
-
ЕЦБ отказа гаранции за репарационен заем за Украйна и хвърля страната във финансова криза
-
Европа е напът да се откаже от съпротивата си срещу проучвания за петрол и газ
-
Прогноза: Цените на жилищата в България догодина ще растат с темпа на инфлацията
-
Американски и руски изтребители влязоха в сблъсък за парите за отбрана на Близкия изток
-
До шест месеца България ще е в топ 5 на Европа по капацитет за съхранение на енергия
-
Западните санкции принуждават руснаците да се обърнат към местните вина
-
Украйна удари най-голямото руско пристанище в Черно море, Русия отговаря с ракети по Киев*
-
Шест страни от ЕС, сред които и България, искат смекчаване на правилата за автомобилите с ДВГ
-
Родителите на деца до 12 години ще могат да работят дистанционно през лятната ваканция
-
Как сградата на Халите в София е пример за търговски обект и витрина на устойчиви практики
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Валутите на Централна Европа ще отстъпят от върховете си през 2026 г.
-
Делян Добрев: Ремонтът на бюджета не е за сметка на социалните придобивки
-
Надзорният съвет на НОИ одобри единодушно проекта за бюджет на ДОО
-
Китайската централна банка увеличава златните си резерви за 13-и пореден месец
3 -
ИПИ: Рязкото повишение на дълга е гаранция за вдигане на данъците
1 -
Акция на седмицата: „Доверие обединен холдинг" АД


Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Читалище "Васил Левски 1945 г." ще зарадва варненци с безплатен коледен спектакъл
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
“ДПС-Ново Начало" организира митинг "НЕ на манипулациите!"
27-годишен е загинал при челен сблъсък между кола и бус край Велинград
Левски с убедителна победа като гост на Спартак Варна
Трима души са евакуирани от танкера “Кайрос”
Наводнение в Лувъра е нанесло щети на документи и архиви
преди 11 години Преди два месеца бях в Мароко. В Казабланка, братлета, всички нови таксита са Дачия Логан. Има и не само таксита. Предполагам че и в Рабат е така, ама там нямах време да разгледам. Къде са те, къде сме ние, както казал Тодор Живков след посещение в ГДР. А ние също произвеждахме френски коли - *** Рено, но другарите не искаха конкуренция на москвичите. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години А дано, но истината е произведените коли в България да се вдигнат на 1 милион броя за да може реално да се конкурираме с Румъния, Унгария, Словакия или Чехия, в автомобилостроенето! отговор Сигнализирай за неуместен коментар