Най-мощният сериен автомобил в историята на Volvo е хибриден кросовър. Това е новото XC90 във версия на заводския тунер Polestar.
Серийният хибрид XC90 T8 Twin Engine вече беше анонсиран от шведите като "най-мощният и най-екологичен SUV на планетата". Той разполага с 407 к.с. и 640 Нм, генерирани от комбинация от 2-литров бензинов двигател и електромотор.
Инженерите на Polestar са доработили и двата двигателя, като са успели да изцедят обща мощност от 427 к.с. и максимален въртящ момент от 680 Нм.
Макар подобрението да не изглежда особено впечатляващо на хартия, резултатът по отношение на динамиката е много добър. Времето за спринт от 0 до 100 км/час е намалено с 0,4 сек. и вече отнема 5,5 сек., а средният разход е останал непроменен - 2,1 л/100 км, сочи информацията от Volvo.
Подобно на представените преди дни Polestar версии на новите Volvo S90 и V90 доработеният XC90 разполага с подобрени отзивчивост на двигателя и работа на 8-степенната автоматична скоростна кутия. Трансмисията е настроена така, че да не сменя на по-висока предавка, когато моделът прави завой с висока скорост, което според Polestar осигурява по-висока сигурност и спортна тръпка при шофиране.
XC90 Polestar е вече наличен на пазара в Европа, като му предстои скорошен дебют и в САЩ. Това вероятно ще бъде най-мощната версия на XC90, тъй като от Volvo вече обявиха, че нямат намерение да конструират по-големи бензинови и дизелови двигатели.
Още снимки - в Automedia.bg
Серийният хибрид XC90 T8 Twin Engine вече беше анонсиран от шведите като "най-мощният и най-екологичен SUV на планетата". Той разполага с 407 к.с. и 640 Нм, генерирани от комбинация от 2-литров бензинов двигател и електромотор.
Инженерите на Polestar са доработили и двата двигателя, като са успели да изцедят обща мощност от 427 к.с. и максимален въртящ момент от 680 Нм.
Макар подобрението да не изглежда особено впечатляващо на хартия, резултатът по отношение на динамиката е много добър. Времето за спринт от 0 до 100 км/час е намалено с 0,4 сек. и вече отнема 5,5 сек., а средният разход е останал непроменен - 2,1 л/100 км, сочи информацията от Volvo.
Подобно на представените преди дни Polestar версии на новите Volvo S90 и V90 доработеният XC90 разполага с подобрени отзивчивост на двигателя и работа на 8-степенната автоматична скоростна кутия. Трансмисията е настроена така, че да не сменя на по-висока предавка, когато моделът прави завой с висока скорост, което според Polestar осигурява по-висока сигурност и спортна тръпка при шофиране.
XC90 Polestar е вече наличен на пазара в Европа, като му предстои скорошен дебют и в САЩ. Това вероятно ще бъде най-мощната версия на XC90, тъй като от Volvo вече обявиха, че нямат намерение да конструират по-големи бензинови и дизелови двигатели.
Още снимки - в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?