В корейската компания Hyundai считат увлечението на германските премиум марки BMW и Mercedes-Benz по съвременните електронни системи за „глупаво”. Това обяви Алберт Бирман, бивш директор на BMW M, който сега оглавява спортното подразделение на корейския производител.
„Ние нямаме пневматично окачване, активни стабилизатори или камери, „усещащи” пътя. Всичко това са глупости. Ние разполагаме със здрава платформа, тонове яка стомана (нищо че колите ни са по-тежки от тези на конкуренцията) и регулируеми амортисьори. Това е всичко, от което се нуждаем, за да направим добър автомобил”, обясни Бирман.
Според топ мениджъра многото технологии в луксозния сегмент са маркетинг и повод за шум в медиите. Бирман е категоричен, че повечето от тях са ненадеждни, лесно се чупят и създават огромни проблеми на купувачите.
В Hyundai са на мнение, че вместо върху електрониката производителите трябва да се съсредоточат върху прости, но надеждни технологии. Бирман посочва, че преди да стигнат до серийно производство, автомобилите на марката му изминават близо 50 000 км на различни тестови трасета - нещо, което никой друг производител, с изключение на Ferrari и Porsche, не прави.
В средата на септември Hyundai разкри новия си луксозен модел Genesis G70, който трябва да конкурира 3 серия на BMW, C класа на Mercedes и Audi A4.
Повече автомобилни новини четете в Automedia.bg!


Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
Българската велоиндустрия: Между китайската зависимост и електрическото бъдеще
Високият акциз на цигарите е от полза за здравето, семейния бюджет и икономиката
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Росен Петров с още 90 истории от българското минало в новата си книга
Самолет се “подхлъзна” и излезе от пътеката за рулиране в Истанбул ВИДЕО
Каскада или катастрофа: Кола се завря под джип, повдигна го ВИДЕО
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
преди 8 години Карал съм БМВ, Мерцедес и Хюндай.Имат още много да учат корейците. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години имах 4 години hyundai santa fe и това е един от най-комфортните ауто, които съм ползвал. за съжаление като му мине гаранцията от 5 г почваш да караш и да плачеш от сумите, които плащаш за ремонт. и второ - сегашните цени на ново santa fe литнаха в небесата, просто не си заслужава отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години браво. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Моят автомобил също е натъпкан с електроника и всякакви системи , но честно казано едва ли ползвам и 50 % от тях.....същото е като смарт фона, някои функции никога просто не ти трябват отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Как ще е безмислено?Точно BMW и Mercedes имат клиенти, който са щастливи, че ги ползват като дойни крави.Когато Hyundai успява да продава автомобили на цените на BMW и Mercedes поне 10 години и при това клиентите й да са също толкова щастливи, тогава да се обаждат. отговор Сигнализирай за неуместен коментар