fallback

Основният бранд на Volkswagen си поставя високи цели

Печалбата и продажбите за четвъртото тримесечие на марката VW може да продължат да растат благодарение на икономиите и търсенето на нови модели

12:57 | 30.10.17 г.
Автор - снимка
Редактор

Изпитващата в продължителен период на време затруднения основна марка на Volkswagen се справя все по-добре. Бившото "проблемно дете" с важни модели като Golf, Passat и Tiguan ще спечели през тази година повече пари от планираното. 

Германският производител на автомобили Volkswagen Group заяви, че печалбата и продажбите за четвъртото тримесечие на най-голямото му подразделение може да продължат да растат благодарение на икономиите и търсенето на нови модели, след като основната печалба на компанията се е удвоила през периода юли-септември, съобщава Ройтерс.

Оперативната печалба на едноименния бранд VW през трите месеца до края на септември е нараснала двойно до 728 млн. евро. Подразделението е продължило с намаляване на разходите и е съкратило част от служителите си като част от план за преструктуриране, договорен с профсъюзите миналата година.

Най-големият автомобилен производител в света заяви в понеделник, че очаква положителните бизнес развития през първите девет месеца на основното му подразделение да продължат и през останалата част на година, без да дава допълнителна информация.

За сравнение, подразделението за луксозни автомобили Audi заяви в понеделник, че очаква предизвикателно последно тримесечие, след като разходите за предстоящите модели натежават върху резултатите.

Брандът VW сега очаква оперативния марж (делът на печалбата от приходите преди данъци) леко да надвиши целевия диапазон от 2,5-3,5%, заяви Volkswagen, след като в предишните си прогнози каза, че очаква да бъде в горния край на диапазона. 

Това е в съответствие с по-положителните перспективи за печалба, обявени от компанията майка Volkswagen в петък.

Офанзивата с моделите ни се отплаща, програмите за преструктуриране на пазарите имат ефект“, каза главният изпълнителен директор на бранда VW Херберт Дайс. „Като цяло, стратегическото препозициониране на бранда показва добри резултати".

Фискираните разходи на марката VW са останали без промяна за периода от юли до септември въпреки растящия брой нови модели, каза производителят, без да конкретизира. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:54 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още