16 големи автомобилни производителя и 7 американски щата възнамеряват да подтикнат американците към покупка на електрически автомобили чрез мащабна кампания за милиони долари, предава Ройтерс.
В рекламната инициатива под мотото "Drive Change. Drive Electric" („карай чисто, карай електрически“), която ще изброява предимствата на колите на ток, ще бъдат вложени първоначално 1,5 млн. долара.
Сред концерните, които участват в инициативата, са Daimler, BMW, Volkswagen, Toyota и General Motors.
Федерални щати като Кънектикът, Масачузетс и Ню Йорк също ще вземат участие.
Заради строгите регулации автомобилните компании в САЩ са принудени да инвестират значителни средства в развитието на електрическите автомобили. Въпреки това поне засега продажбите им са скромни.


Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ