Електромобилът на Tesla, който преди седмица се разби на шосе в Калифорния и уби водача си, се е движил на автопилот. Това съобщиха от американския производител на електрически коли.
Според експертите на Tesla, участващи в разследването на смъртоносния инцидент, шофьорът не е поставял ръцете си на волана в последните 6 секунди преди сблъсъка. Така той е пренебрегнал предупрежденията на системата, която изисква от водача да държи ръцете си на волана и да следи пътя именно с цел избягване на катастрофи.
От Tesla съобщават, че мъжът не е предприел никакви действия за да предотврати удара на електрическия Model X в бетонната мантинела, разделяща пътните платна. Снимки от инцидента показват, че предницата на кросоувъра е напълно унищожена, като колелата са разпръснати по магистралата.
Малко след удара електромобилът се запали и изгоря напълно, но в него вече не е имало никой. От компанията разкриха, че зад волана е бил Уолтър Хаун, 38-годишен софтуерен инженер, работещ за Apple. Той почина на път за болницата от получените след удара наранявания.
От Tesla отново защитиха системата си за автономно придвижване, като обявиха, че тя намалява броя на произшествията, но не заменя водача. Разследването на инцидента продължава.
Повече новини от автомобилната индустрия можете да прочетете в Automedia.bg.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 7 години След като автопилота не е забелязал препятствието на пътя.. значи е нямало звуков сигнал.. нито предупреждение щото ако колата беше забелязала нещо необичайно - то тя щеше да спре. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Мързи ме да пиша за проблемите с осигуряването на електоенергията за електромобилите---a другите глупости дето си ги написал, как не те мързя за тях ? :):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години На мошеници не вярвам. Данданията с парниковия ефект и влиянието на въглеродния диоксид е заради ПАРИ, много пари. Отделянето на CO2 само от световния океан е 300 пъти по-голямо от този, като резултат от човешката дейност. Като прибавим и вулканите, други природни източници на сушата, и се оказва, че нещастните 0.2% влияние, намалени с 1.5% си остават нищожни, в сравнение с дейността на природата. Мързи ме да пиша за проблемите с осигуряването на електоенергията за електромобилите, която няма да падне от небето и далече не е така безобидна, както ни я представят изпечените мошеници. На всичкото отгоре цикличността на климата на Земята скоро ще ни сервира Малък ледников период. Ще ги видим нашите моше ници как ще печелят от фотоволтаици и перки в арктическа зима. Толкоз за сега. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Петролните магнати няма да се дадат лесно. Ще направят всичко възможно поне да забавят масовото производство на автомобили, които се задвижват по алтернативни начини. Петролните барони няма да пожалят средства за провокации и саботаж. отговор Сигнализирай за неуместен коментар