fallback

Toyota остава най-популярната автомобилна марка в света

За първата четвърт на 2018 г. японците са продали 2,14 млн. коли, следват Volkswagen и Ford

14:49 | 10.05.18 г.
Автор - снимка
Създател

Експертите от Focus2Move съставиха традиционната си класация на най-популярните автомобилни марки според световните им продажби. Взети са под внимание реализираните нови коли за първата четвърт на 2018 г. , пише Automedia.bg.

Както и за същия период миналата година първо място заема Toyota. През първите четири месеца на 2018 г. японската компания е продала 2,14 млн. автомобили. Второ място заема Volkswagen с 1,74 млн., а челната тройка допълва Ford с 1,42 млн. Четвърта позиция в класацията се пада на бранда Nissan с 1,26 млн. продадени автомобили, следвана от Honda с 1,12 млн. и Hyundai св 1,05 млн. На седмо място е марката Chevrolet, която през първата четвърт е продала 962 000 нови коли. На осмо и девето място са KIA и Renault, които са реализирали съответно 688 000 и 667 000 автомобили. Топ 10 в класацията, в която влизат 50 марки, се допълва от Mercedes-Benz с 657 000 продадени коли.

От Focus2Move обръщат внимание на факта, че от 2009 г. световният автомобилен пазар бележи годишен ръст от около 2-3%. За последните пет години продажбите на нови коли в глобален мащаб са скочили от 80 на 94 млн., като прогнозите за 2018 г. са около 98 млн., а догодина се очакват да преминат психологическата бариера от 100 млн. бройки.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:12 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още