Комунистически Китай все още има славата на „най-голямата световна фабрика”, където стандартите за качество са по-скоро пожелателни, а спазването на правото на интелектуална собственост звучи като лоша шега. Но това вече се променя, поне що се отнася до първата част на твърдението, като изказването в подкрепа на промяната е на Робин Пейдж, старши вицепрезидент на Volvo Cars, който отговаря за дизайна на шведските модели.
Според него в Китай качеството на автомобилното производство превъзхожда това на утвърдените в този бранш европейски производители. Все пак Пейдж не е безпристрастен, тъй като собственик на Volvo е китайският гигант Geely.
„Когато започнахме производство в Китай, всички се притесняваха за качеството, но бързо стана ясно, че качеството е по-добро или равно на производството в Европа", обясни Пейдж пред австралийското издание GoAuto. "Причината може би се крие в това, че в Китай се използва повече човешки труд, това се отразява добре на контрола на качеството, а и така заводите могат да реагират по-бързо и точно на промените в производствения процес. Така че ние вече не се притесняваме за качеството на китайското ни производство.”
Geely бързо прехвърли производството на Volvo в Китай, след като купи шведската марка през 2009 година. Началото беше поставено с дългата версия на предишното поколение S60, което се изнасяше за САЩ. Сега в Китай се произвежда за Европа актуалният S90, а в близко бъдеще компанията планира да произвежда там електромобили и да ги изнася в цял свят.
Volvo не е единствената компания, която залага на китайско производство за износ. Ford планира да внася от Китай в Щатите кросоувър версията на Focus, а BMW ще произвежда там електрическия iX3 за световния пазар.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
преди 7 години То швед (swedish) било *** дума според инвестора, за себе си знаех си че е така ама не мислех че други са на това мнение. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Тия шведи са големи пидери, продават си брендовете и после изкуствен фалит, защита под чептър 11, и кредиторите духат супата. Айдуци по-големи от наште балканци. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Има нещо сбъркано в Европа. Продават се знакови компании на китайци. После те изнасят производството в Китай... Тръмп май е най-адекватния политик на Запада. Абе чудна работа! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Очевиден виц, както и очевиден конфликт на интереси. отговор Сигнализирай за неуместен коментар