fallback

Opel донесе ръст на продажбите от 38% на Peugeot-Citroen

Френският гигант е пострадал най-силно от политическите усложнения с Иран

16:31 | 13.07.18 г.
Автор - снимка
Създател

Групата PSA Peugeot Citroen отчете рекорден ръст от 38% на продажбите за първото полугодие. Позитивният ефект се дължи най-вече на придобиването на Opel/Vauxhall. Подсилена с германската марка, групата е продала 2,18 милиона автомобила от януари до юни спрямо 1,58 милиона за същия период на 2017 година.

Иначе продажбите на френските марки на групата (Peugeot, Citroen и DS) сумарно са се увеличили с далеч по-скромните 1,9 на сто.

Peugeot пострада сериозно от влошаването на отношенията с Иран и принудителното оттегляне от тамошния пазар. Преди година на Иран се падаха цели 12% от продажбите на групата.

От години Peugeot се опитва да диверсифицира продажбите си, за да не е чак толкова зависима от европейския пазар.

 

"Целта ми е разпределение от поне 50 на 50 - 50% продажби в Европа и 50% извън Европа", обясни в специално интервю за Automedia.bg главният изпълнителен директор на Peugeot Жан-Филип Емпарато.

 

Как се развиват плановете на групата в това отношение прочетете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:52 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още