fallback

Suzuki задмина VW като най-печеливша автомобилна марка в света

Макар че японската компания е лидер през второто тримесечие, за полугодието германският концерн отново излиза напред

15:45 | 23.08.18 г. 1
Автор - снимка
Създател

Японският производител Suzuki е най-печелившата автомобилна марка в света за второто тримесечие на 2018 г. Това съобщава изданието Manager Magazin, което се позовава на доклад на компанията Ernst & Young.

Според получените резултати маржът на печалба на японската марка е 11,8%. Това означава, че при всеки 100 евро, получени от продажба на автомобил, Suzuki печели 11,8 евро. На втора позиция е компанията BMW, при която този показател е 11,4%. Ако се брои резултатът и от двете тримесечия на 2018 г., германците все още имат предимство пред японците.

Любопитното е, че класираният на трето място след първото тримесечие Daimler се смъква до шеста позиция през второто, като при него печалбата е 6,5%. Същото се случва и с Volkswagen, който беше четвърти, но през второто тримесечие е седми с 6,0%.

Що се отнася до общата печалба от продажба на автомобили през 2018 г., на първо място е концернът Volkswagen, който е продал и най-много коли. След него се нарежда Toyota, която обаче печели по друг показател – цена на акции на борсата. Според доклада на Ernst & Young най-изгодна в момента е печалбата именно от ценните книжа на Toyota на фондовия пазар.

Още подобни новини четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:37 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още