Защо японският автомобилен производител Toyota не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства? Отговор на този въпрос даде Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, по време на автомобилното изложение в Женева този месец. Според него така компанията се стреми да... произвежда повече „зелени“ коли.
На пръв поглед такъв коментар противоречи на логиката. Но все пак лакво се оказва? Компанията е убедена, че, първо, производството на изцяло електрически автомобили носи по-малко ползи за околната среда и човека, отколкото производството на хибриди.
Според Килман в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.
Освен това, според ръководството на Toyota, днес потребителите са по-склонни да купуват автомобили, които имат възможност да превключват от ток към традиционно гориво. Така шофьорите се чувстват по-уверени, защото не се страхуват да останат някъде по магистралата, без възможност да заредят колата си с електричество.
Какви са останалите аргументи вижте в продължението на материала в Automedia.bg!


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
преди 6 години каква глупост съм написал ... просто коментирах думите му ! Нека има гаранция 12 години, само че една кола не е само батерия, налЕ А второто изречение е за цялото автомобилостроене, множественото число не е защото му говоря на ВИЕ, може би от там си се объркал и не си ме прочел правилно! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Да ама има "доста "хора които изминават повече от 50-60 км. на ден отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Според мен един плагин хибрид с пробег на ток от поне 50-60км е много добър избор за повечето хора. Караш до работа на ток. Вечер си зареждаш колата от контакта вкъщи. На бензин караш основно през почивните дни извън града и не с притесняваш колко пробег ти остава, къде е най-близката зарядна станция. Цената на хибридите също е много по-приемлива от тази на електричките. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Сегашните им хибриди (всъщност още първата Приус даже) имат ГАРАНЦИЯ на батериите 12 години. Успокой се малко и не пиши глупости. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години хахахаха, тоя извади императорска логика ... понеже нямаме капацитет => е не екологично електромобила ....въпреки че ако ги правите като сегашните да издържат по 5-6 години, то няма да има автомобил който да е екологичен никога ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар