fallback

BMW се възползва от бума на джиповете

От началото на годината концернът е продал 1,39 милиона автомобила, което е с 1,9 процента повече от обема им през миналата година

15:40 | 09.09.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Германският автомобилен производител BMW продължава да се възползва насред общия спад на индустрията от силните  силните продажби на своите градски модели SUV. Миналия месец компанията е продадела 157 889 автомобила от основната си марка, с 4,1 процента повече, отколкото година по-рано, обяви този понеделник в Мюнхен листнатият на Dax концерн преди началото на автомобилното изложение IAA.

Отговорни за ръста са по-специално SUV моделите, от които BMW е продала с една трета повече спрямо година по-рано. „Нашите нови модели X са много популярни сред клиентите", заяви директорът по продажбите Питер Нота. Градските джипове представляват почти половината от продадените автомобили на BMW.

На най-важния единичен пазар Китай BMW също расте силно – с повече от десет процента. Въпреки това продажбите на електрифицирани превозни средства в момента намаляват, свивайки се със седем процента през август в сравнение с преди година. От началото на годината спадът е от три на сто до 80 526 броя.

От началото на годината BMW е продала 1,39 милиона автомобила  за първите осем месеца, това е с 1,9 процента повече от миналата година. По този начин концернът от Мюнхен успява да съкрати разликата спрямо конкурентния Mercedes-Benz на Daimler Group. Конкурентният производител продаде до края на август 1,50 милиона автомобила - с 0,7 процента под продажбите от предходната година.

Филиалът на VW компания Audi е продалла 1,21 милиона автомобила през настоящата година и по този начин изостава явно от конкуренцията.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:26 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още