fallback

Ford отчете 25-процентен ръст на продажбите в Китай

Американският концерн отдава заслугата на новите продукти и стратегията му за местно развитие

12:43 | 16.10.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Американският автомобилен концерн Ford Motor Co заяви, че продажбите му в Китай са нараснали с 25% в периода от юли до септември, спрямо същите месеци на миналата година, до 164 352 автомобила. Компанията отдава увеличението на пускането на нови продукти и стратегията ѝ за местно развитие, съобщава Ройтерс. 

Данните показват второто поредно нарастване на продажбите на Ford в рамките на най-големия автомобилен пазар в света след близо три години на спадове.

Базираната в Мичиган компания произвежда превозни средства в Китай чрез съвместни предприятия с Chongqing Changan Automobile Co и Jiangling Motors Corp Ltd.

В понеделник американският ѝ конкурент General Motors Co заяви, че продажбите му в Китай са нараснали с 12% в периода юли-септември до 771 400 автомобила.

Общите продажби на автомобили в Китай нарастват с 13% през септември, с 12% през август и с 16% през юли.

През лятото Ford определи Джим Фарли за нов главен изпълнителен директор, след като вторият по големина американски автомобилен производител се зае с преструктуриране на глобалните си операции на фона на коронавирусната криза, която го принуди да вземе голям дълг.

58-годишният Фарли, който беше главен оперативен директор, наследи Джим Хакет като главен изпълнителен директор и президент от 1 октомври. Фарли е четвъртият ръководител на Ford от 2014 г. насам.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:57 | 10.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още