Американските производители и вносители на автомобили са похарчили 49 млн. долара през 2017 г. за лобиране на интересите им, свързани с новите екологични норми и и най-вече за разхода на гориво. Новите правила ще влязат в сила през 2025 г., като предвиждат средният разход на автомобилите, произвеждани в страната, да бъде снижен до 4,3 л/100 км, съобщава The Center for Responsive Politics.
Най-големият лобист в автоиндустрията в страната е General Motors, който печели най-вече от продажбите на пикапи и всъдеходи. Концернът е похарчил 8,64 млн. долара. След него идват Toyota – 5,779 млн. долара, Ford – 4, 296 млн. долара, Fiat Crysler Automotive — 4,27 млн. долара и Honda - 3,265 млн. долара.
За същия период Tesla е похарчила за лобиране 740 000 долара, а Mazda – 90 000. Общите разходи на Nissan, Daimler, Volkswagen, Hyundai, Kia, Tata, BMW и Lucid са 8,2 млн. долара
Доколко са ефективни усилията на лобистите, ще се разбере през март, когото Националното управление за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) ще въведе нови стандарти за икономия на горивото.
Смяна на показателите се предвижда и в Европа, като вече за измерване на нивата на вредни емисии и на разхода на гориво ще се използва нова процедура. Тя ще се казва WLTP (сега е NEDC), като предвижда по-дълги и по-сложни тестове. Новата сертификация на автомобилите трябва да приключи през 2019 г.
Какво още предвижда законодателството в Европа вижте в продължението на материала в Automedia.bg!


ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт