fallback

Най-търсените жилища в Пловдив: В затворен комплекс, с две спални

Расте интересът към къщите около града, отчетоха брокери по време на бизнес закуската на Imoti.net

14:48 | 20.05.19 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Жилища в затворен комплекс, с две спални. Това са характеристиките на най-търсените имоти в Пловдив, отчетоха брокери по време на бизнес закуската на Imoti.net, която се проведе на 20-и май в града.

Все повече млади семейства предпочитат да закупят собствен дом в затворен комплекс, с което да си гарантират повече спокойствие и сигурност, коментираха специалистите по недвижими имоти. Това е и причината да расте и броят на желаещите да притежават дом извън големия град, като най-предпочитани са имотите на не повече от 35 км от Пловдив.

Пазарът на имоти във втория по големина град в България е стабилен, като търсенето на жилища изпреварва предлагането, категорични са експертите. Въпреки това обаче ръстът на сделките забавя темпото си. Докато през първото тримесечие на годината броят на сделки с имоти е нараснал с 8%, през същия период на миналата година увеличението е било с 15%. Брокерите отчетитат и забавяне на периода на реализиране на сделките с жилищни имоти. През миналата година пловдивчани са се сдобивали с нов дом средно след 3 месеца търсене, докато тази година срокът е нараснал до 6 месеца.

Все повече хора предпочитат да закупят жилище, докато обектът е в строеж заради гъвкавите форми на заплащане. Николай Лазаров, началник отдел „Продажби“ в управление „Индивидуално банкиране и алтернативни канали“ в Пощенска банка, коментира, че над 40% от отпуснатите жилищни кредити са чрез агенции за недвижими имоти и строителни фирми.

Над 100 посетители и представители на брашна присъстваха на бизнес закуската в Пловдив. Агенциите в града изразиха предпочитанието си да рекламират във водещия сайт Imoti.net, като основната причина за това е съвременният дизайн на платформата, детайлното представяне на имотите чрез 360-градусово разглеждане на обекта и липсата на фалшиви обяви. Представителите на бранша се запознаха с нов софтуер на Теленор, с помощта на който агенциите да управляват по-лесно обявите за имоти.

Бизнес закуската в Пловдив е част от проекта „Годишни награди на Imoti.net”, който насърчава добрите практики в сектора и, който се осъществява с генералното партньорство на Пощенска Банка и подкрепата на Теленор, Бокони, Realtor Assitant Pro.

Мисията на Imoti.net, който е част от Investor Media Group – втората по посещаемост онлайн медийна група в България по данни на Gemius, е да помага на потребителите да разграничават качествените и некачествените обяви за имоти и да подкрепя коректните участници в имотния бизнес. В полза на потребителите Imoti.net стартира и поредицата „Доверен брокер“ със съвети за разграничаване на коректните и некоректни посредници при сделките с имоти.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:50 | 14.09.22 г.
fallback