Поне половината от малките предприятия в САЩ използват социалните мрежи, показват данни на Националната асоциация на малките предприятия за цялата 2013 г. Само 27% от собствениците на малък бизнес заявяват, че не използват услугите на така известните социални мрежи. LinkedIn и Facebook се оказват най-популярни, съответно с 57% и с 50%.
LinkedIn е професионална социална мрежа, която има за цел да осигурява контакт между ръководните постове в дадена компания и служителите от по-долните нива на йерархията, както и между колеги в различни сфери.
Възможността за обмен на служебен опит доведе и до широкото експлоатиране на друга функция на LinkedIn - посредничеството в търсене на ново работно място. Мрежата набира все по-голяма популярност и в България.
Графиката на деня показва, че 85% от мениджърите на малък бизнес в САЩ използват мрежите за работа, а 48 на сто – за контакти с близки и познати.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни