Поне половината от малките предприятия в САЩ използват социалните мрежи, показват данни на Националната асоциация на малките предприятия за цялата 2013 г. Само 27% от собствениците на малък бизнес заявяват, че не използват услугите на така известните социални мрежи. LinkedIn и Facebook се оказват най-популярни, съответно с 57% и с 50%.
LinkedIn е професионална социална мрежа, която има за цел да осигурява контакт между ръководните постове в дадена компания и служителите от по-долните нива на йерархията, както и между колеги в различни сфери.
Възможността за обмен на служебен опит доведе и до широкото експлоатиране на друга функция на LinkedIn - посредничеството в търсене на ново работно място. Мрежата набира все по-голяма популярност и в България.
Графиката на деня показва, че 85% от мениджърите на малък бизнес в САЩ използват мрежите за работа, а 48 на сто – за контакти с близки и познати.


SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол