Wall Street свиква с мисълта, че Twitter може да остане чисто нишова компания и няма да се превърне в следващия Facebook.
Във вторник акциите пропаднаха до ново дъно, въпреки че компанията отчете удвояване на продажбите за тримесечието. Загубата на Twitter се оказа по-ниска, отколкото се опасяваха анализаторите. В продължение на четири последователни тримесечия обаче компанията се бори срещу намаляващия брой нови клиенти, пише Wall Street Journal.
В следборсовата сесия акциите на Twitter се сринаха с над 11 процента, а този срив показва колко надценена е била компанията след нейното IPO през ноември. По онова време пазарът я оценяваше на 25 млрд. долара. Много инвеститори очакваха, че в крайна сметка Twitter ще изживее същия полет, както навремето и социалната мрежа Facebook, която само в САЩ се ползва от половината от населението, което е онлайн и се превърна в пример за привличане на мобилна реклама.


7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна