Pinterest разширява възможностите за реклама в платформата, добавяйки промотирани публикации (Promoted Pins), с надеждата да спечели повече от рекламите на малкия и средния бизнес, пише технологичният блог Mashable.
Компанията обяви, че скоро всички фирми ще могат да си плащат, за да промотират свои продукти в социалната мрежа, като самите реклами ще излизат във фийдовете на потребителите.
Първоначално уебсайтът, който позволява на потребителите да създават собствени информационни онлайн табла на базата на различни теми, пусна този тип платени публикации през май, тествайки програмата с няколко големи рекламодатели.
Сега компанията пусна нов "направи си сам" инструмент, който ще даде възможност на малките компании да създадат свои собствени реклами. Представители на малкия и средния бизнес вече са се включили в тестовете на опцията, а другите заинтересовани рекламодатели могат да кандидатстват за програмата. Принципът е такъв, че на рекламодателя се плаща всеки път, в който потребител кликне върху негова реклама.
Освен това Pinterest обяви, че разширява инструмента си за анализи с цел да осигури по-добра обратна връзка за представянето на фирмените реклами. Самото табло с анализи включва данни за импресии, брой кликания и споделяния на съдържание на компанията (repins).
Надеждите на Pinterest са, че компаниите ще видят кое има успех и ще платят за подобна реклама, което пък ще даде тласък на самата платформа.
Тази рекламна стратегия се оказа популярна и сред други социални мрежи. Facebook и Twitter също дават възможност за промотирани постове в потребителските фийдове с новини. Google пък е известна със своите промотирани реклами в резултатите от търсенето.
Бюджетите за реклама на малките фирми са ценни за подобен род технологични компании. Много от малките и средни предприятия не разполагат с достатъчно средства, за да се рекламират във всички социални медии, така че до голяма степен са принудени да изберат с коя искат да работят. Ситуацията при по-големите марки като Coca-Cola и Nike не е такава.
Както Facebook, така и Twitter, се борят за вниманието на малките и средни фирми, а сега и Pinterest влиза в тази ожесточена битка. Pinterest има по-малка потребителска база и по-малко опит в работата с малки и средни фирми от Facebook и Twitter, но е възможно да има едно предимство пред тях - потребители, които са склонни да пазаруват.
Хората влизат в Pinterest, когато търсят идеи - рецепти, модни съвети, туристически дестинации, а това намерение ги прави склонни на покупка. Инвеститорите в Pinterest пък се надяват, че бъдещето на платформата включва много промотирани постове.


Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР