Twitter обнови началната си страница, за да привлече повече потребители, които да опитат услугите на компанията, без да е необходимо да се регистрират. По този начин социалната мрежа ще може да си създаде нова потребителска аудитория, на която също ще могат да бъдат показвани реклами, пише Wall Street Journal.
Новата страница ще посреща посетителите с категории като “Поп изпълнители”, “Телевизионни предавания и звезди”, “Бизнес новини” и “Сладки животни”. Тази селекция отразява най-известното и споделяно съдържание в социалната мрежа.
Идеята на новия облик е да покаже част от туитовете на аудиторията, дори и тя да не е регистрирана в сайта.
Публикация в блога на Twitter разкрива, че след като избере категория, потребителят ще види списък с туитове от популярни акаунти, които публикуват в реално време неща по темата. Платформата позволява това да се случва почти по същия начин, както при регистрираните потребители.
Досега посетителите на Twitter.com можеха да видят само съобщение “Добре дошли” и покана да се регистрират. След регистрацията обаче потребителят има достъп до милиардите туитове, изпращани всеки ден.
Промяната в дизайна на главната страница се случва след миналогодишния редизайн, който направи изображенията по-големи и даде на потребителите повече творчески възможности.
Twitter твърди, че повече от 200 млн. души посещават профили в Twitter всеки месец. Като цяло социалната мрежа се опитва да разшири потребителската си база отвъд вече регистрираните 288 млн. души.
По данни на компанията повече от половин милиард нерегистрирани потребители посещават всеки месец Twitter. От тях повече от 125 млн. отварят директно Twitter.com.
Сега фирмата се опитва да използва всичко това с надеждата да показва повече реклами на онлайн потребителите, независимо дали те са регистрирани в платформата или не.