IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

LinkedIn разработва две нови мобилни приложения

Компанията следва тенденцията за отделяне на различни функции в приложения

12:29 | 18.06.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

LinkedIn разработва две мобилни приложения, следвайки тенденцията в индустрията за пускане на приложения с една функция, пише Wall Street Journal, позовавайки се на източници, запознати с въпроса.

Приложенията, които се тестват, се наричат LinkedIn Groups и LinkedIn LookUp. Първото уведомява потребителите, когато в групите, в които членуват, има нови публикации. Втората позволява на потребителите да намират информация за колеги в тяхната компания, допълват източниците. Все още не е ясно кога приложенията ще бъдат официално пуснати.

Същевременно LinkedIn тества различни промени във функцията си за изпращане на съобщения в приложенията си, като се опитва да опрости комуникацията, твърдят източниците.

Повече от половината от трафика на LinkedIn идва от мобилни телефони, а отделните приложения позволяват на потребителите на такъв тип устройства да получат бърз и лесен достъп до услугите на компанията.

Тенденцията за отделяне на функции се забелязва и при други социални мрежи, включително Facebook, която вече има две приложения за чат – Facebook Messenger и WhatsApp, както и приложение за споделяне на снимки – Instagram.

И все пак LinkedIn изостава от Facebook и други социални мрежи по отношение използването на мобилните ѝ приложения. През май месечните уникални посетители на LinkedIn са прекарали само по минута на ден в приложението – данни, които не са се повиши значително през последните две години. Изследване на Cowen & Co. показва, че мобилните потребители са прекарали по 44 минути на ден в приложението на Facebook, което представлява около една пета от времето, използвано за работа с мобилни приложения.

Изпращането на съобщения през мобилни платформи е особено популярно в момента, а лидерите в тази сфера са Facebook Messenger, WhatsApp, както и стартъпи като Snapchat и Kik.

 


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:08 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още