fallback

Задават ли се големи сътресения в Twitter?

Четирима от нейните директори напускат постовете си, потвърди социалната мрежа

09:29 | 25.01.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Четирима старши ръководители на Twitter напускат компанията, която пък наема нов главен маркетинг директор и вкарва двама нови членове в борда на директорите си, твърди източник на Ройтерс. Това е най-голямата промяна в ръководството от връщането на Джак Дорси като главен изпълнителен директор, предава агенцията.

Ходът подсказва за голямо преосмисляне на случващото се в социалната мрежа.

Медийният ръководител Джейкъбс Стантън, ръководителя на продуктовото звено Кевин Уейл и този на инженерното подразделение Яна Месершмид също напускат постовете си.

В неделя през нощта Джейсън Тоф, който ръководи услугата за видео стрийминг на Twitter - Vine, написа в Twittter,  че също напуска компанията и ще се присъедини към екипа на Google, където ще се занимава с виртуална реалност.

Част от директорите напускат заради натиск от страна на инвеститорите. Други си тръгват по собствено желание, твърди източникът. Същевременно Twitter се опитва да генерира растеж, за да изпълни очакванията на Wall Street.

Малко по-късно и компанията днес обяви официално промените в ръководството си, въпреки че в неделя Twitter отказа да коментира случая. 

Was really hoping to talk to Twitter employees about this later this week, but want to set the record straight now: pic.twitter.com/PcpRyTzOlW

— Jack (@jack) January 25, 2016

Уейл, Стантън и Рютер са сред най-високопоставените членове на екипа на Twitter, които напускат през последните месеци. Няколко души се оттеглиха откакто съоснователят на компанията Джак Дорси стана главен изпълнителен директор през юли.

По време на обявяването на финансовите резултати на Twitter през октомври Дорси говори за “наемане и инвестиране в талант”, както и за нуждата на компанията от голямо преосмисляне на случващото се с нея. 

Ходът се случва, след като цената на акциите на Twitter падна до рекордно ниска стойност миналата седмица:  

 
Силното IPO на компанията през 2013 г. бе последвано от няколко тримесечия със загуби и неуспех по отношение на връщането на потребителите. Пенетрацията на Twitter в САЩ е все още под 20% от населението и не се очаква през следващата година да мине тази граница. Ето защо инвеститорите стават все по-мечи настроени за перспективите пред компанията за правене на пари.  
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:13 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още