fallback

Twitter си намери маркетинг директор

Позицията ще заеме Лесли Бърланд, която бе старши вицепрезидент дигитални партньорства в American Express

13:12 | 27.01.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Twitter обяви Лесли Бърланд за нов главен маркетинг директор, докато прави значителни промени в своите ръководни позиции, опитвайки се да се върне към растежа, пише Bloomberg.

37-годишната Бърланд преди това беше старши вицепрезидент дигитални партньорства в American Express. През последните четири години тя е прекарала в създаването на рекламните кампании на фирмата във Facebook, Twitter и мобилната платформа на Apple – iAd.

American Express се класира на 25 място в доклада на Interbrand за Най-добрите глобални марки за 2015 г.

„Тя ще ни помогне да разкажем историите на нашия иконичен продукт“, заяви главният изпълнителен директор на Twitter Джак Дорси в туит.

Назначението се случва, след като компанията загуби четирима от своите директори през уикенда. Сред тях са директорът, отговарящ за продуктите и тези, занимаващи се с инженерните въпроси.

39-годишният Дорси се опитва да преструктурира Twitter, след като акциите на компанията поевтиняха с 35% през миналата година. Това се случи на фона на опасенията, че компанията не успява да привлича достатъчно нови потребители. Същевременно се очаква фирмата да обяви и двама нови членове на борда на директорите тази седмица, твърдят източници, запознати с плановете на Twitter.

Бърланд е прекарала 10 години в American Express, където се е занимавала реклама, медии, спонсорства, съдържание и идентичността на марката. Освен това е помогнала за създаването на първите стратегии на фирмата в социалните мрежи.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:41 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още