Правителството на Сингапур наема потребители на социалните мрежи, за да промотират бюджета на страната за 2018 г., писа местният вестник The Straits Times в сряда.
Надявайки се да ангажира младите хора с държавните финанси, Министерството на финансите на островната държава е платило на над 50 потребители на Instagram, повечето от които имат по над 1000 последователи, за да публикуват годишния икономически план, пише CNBC, позовавайки се на изданието.
Министерството не разкрива колко точно е похарчило за кампанията.
Бюджетът, който трябва да бъде приет през февруари, може да увеличи данъците върху стоките и услугите, както и тези върху електронната търговия в града-държава, твърдят експерти.


Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец
Удареният от Украйна кораб KAIROS е заседнал край Ахтопол
Сиярто: Въпреки отричанията, в Украйна се извършва принудителна военна служба
Европрокуратурата разследва измама за 13 млн. евро у нас, извършени са над 80 обиска