fallback

YouTube ограничава най-известния си рекламен елемент

Компанията няма да предлага политически, хазартни и алкохолни реклами в горната част на началната страница на сайта си

09:39 | 15.06.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

YouTube на Alphabet Inc вече няма да разрешава политически или предизборни реклами в своето много желано място в горната част на началната страница на сайта, нито реклами за алкохол, хазарт и лекарства, отпускани с рецепта, заяви компанията в понеделник.

В имейл до рекламодатели, видян от Ройтерс, YouTube пояснява, че промяната е  основана на неговото решение от миналата година за оттегляне на всички целодневни реклами на тази позиция. Тя е оттеглила възможността за тези резервации за цял ден, като тази реклама, който тогавашният президент Доналд Тръмп бе запазил за доминиране на началната страница в Деня на изборите през 2020 г., и ги е заменила с по-целеви формати.

„Редовно преглеждаме нашите изисквания за реклама, за да гарантираме, че те балансират нуждите както на рекламодатели, така и на потребители“, заяви говорител на Google в съобщение по имейл. „Вярваме, че тази актуализация ще се основава на промените, които направихме миналата година в процеса на резервиране на т. нар. мачхед и ще доведе до по-добро потребителско преживяване“, добавят те.

Google заяви, че промяната в най-известния ѝ рекламен елемент, за която първо беше съобщено от Axios, влиза в сила незабавно.

Google сложи на пауза политическите реклами около президентските избори в САЩ и отново преди встъпването в длъжност на президента Джо Байдън през януари тази година, позовавайки се на политиката си за чувствителни събития. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:29 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още