IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Facebook позволява на потребителите допълнително персонализиране на потока 

Потребителите ще могат да подбират това, което виждат, като избират да им се показват повече или по-малко от даден тип публикации

10:01 | 06.10.22 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: EPA/LUONG THAI LINH
Снимка: EPA/LUONG THAI LINH

Meta Platforms Inc. обяви промени в новинарския поток на Facebook в сряда в опит да даде на потребителите по-голям контрол върху това, което виждат в платформата.

Компанията за социални медии заяви, че потребителите вече могат да избират от опциите „да се показва по-малко" или „да се показва повече" от публикациите, което ще им позволи да подбират вида съдържание, което искат в своите емисии. Изборът на „покажи по-малко" ще понижи временно резултата от класирането на тази публикация, а изборът на „покажи повече" ще направи обратното, заявиха от Facebook, пише The Wall Street Journal. 

Социалната мрежа работи за утвърждаване на мястото си в променящия се пейзаж на социалните медии в момент, в който конкурентни платформи като TikTok стават изключително популярни сред по-младите потребители.

Според Facebook скоро потребителите ще могат да решат да им се показват повече или по-малко неща, като изберат менюто с три точки в горния десен ъгъл. Facebook също така изпробва нещо подобно в предложението си за Reels.

Това е най-новата промяна във Facebook, който през лятото заяви, че ще предлага емисия за приятели и семейство, отбелязвайки завой към по-ранна итерация на социално-медийната платформа. Този канал е различен от основния канал, който е по-алгоритмично ориентиран към съдържанието. 

Други социално-медийни платформи като Twitter Inc. и Instagram на Meta също предлагат начини за контрол на начина, по който изглеждат фийдовете за отделните потребители.

През юли компанията майка на Facebook Meta отчете първия в историята си тримесечен спад на приходите на годишна база, които спаднаха с почти 1%. Тя също така даде по-слаба прогноза за цифровата реклама, която движи голяма част от бизнеса на компанията. Горната граница на прогнозата на компанията също леко се размина с консенсусната оценка на анализаторите.

Последна актуализация: 10:01 | 06.10.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още