Социалната мрежа на Snap добавя потребители с по-бърз темп, достигайки над 750 млн. на месец, обяви главният изпълнителен директор Евън Шпигел, цитиран от Bloomberg.
Това е с 25% повече от 600-те млн. месечно активни потребители, които Snapchat, известна с изчезващите фотосъобщения, имаше преди 10 месеца. За годината до края на април 2022 г. броят на месечно активните потребители бе нараснал с 20%, обяви компанията.
„Всичко това беше постигнато в резултат на промените, които направихме в нашия бизнес и въпреки забавянето на растежа на приходите ни“, коментира Шпигел пред аудитория от инвеститори на среща в Санта Моника, щата Калифорния.
Тези инвеститори слушаха внимателно за сигнали, че планът на компанията за промяна в стратегията се отплаща. Миналата година Snap обяви, че свива дейността и се фокусира в три приоритета: добавяне на потребители и мотивирането им да прекарват повече време в Snapchat, засилване растежа на приходите, както и инвестиране в технология за добавена реалност.
Новите данни предполагат, че приложението може да продължи да увеличава потребителската си база, което може да помогне за справяне с големия спад на бизнеса с дигитална реклама. Анализатори очакват компанията да отчете първия спад на приходите си през първото тримесечие спрямо година по-рано, а размерът на средствата, които Snap изкарва от потребител, да се понижи до най-ниското си ниво от близо три години.
Компанията вече заяви, че спадът на разходите за дигитален маркетинг на компаниите, който засегна индустрията през последната година, отшумява. Междувременно Snap прави промени в своите рекламни предложения през тази година, които могат да повлекат надолу приходите през първото тримесечие.
Snap и нейните конкуренти все още се борят с „махмурлука“ от промяната в политиката за поверителност на Apple от 2021 г., която направи персонализирането и таргетирането на онлайн рекламите по-трудно.
Промените „сложиха край на продължили с десетилетие добри практики сред дигиталните рекламодатели“, коментира Шпигел.
Растежът не успя да впечатли инвеститорите, което изпрати цената на акциите на Snap надолу до 10,74 долара в четвъртък. От началото на годината до сряда стойността на книжата на компанията е нараснала с 26 на сто, след като през 2022 г. се понижи с 81%.


Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert