fallback

Mashable си намери купувач?

Медийната компания се нуждае от финансиране, за да продължи усилията си в сферата на видеото

10:26 | 17.11.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Ziff Davis, звеното за дигитални медии на J2 Global, е близо до сключването на сделка за приобиване на борещата се с проблеми медия Mashable, пише Bloomberg, като се позовава на източници, запознати с въпроса.

Сделката със Ziff Davis ще предложи на Mashable финансова перспектива да продължи усилията си в сферата на видеото – по-скъпо начинание от писането, към което компанията се насочи. Основаната от Пийт Кешмор през 2005 г. компания, потвърди през август, че си търси купуват. Тогава не беше ясно при какви условия. J2 отказва да коментира, а Mashable не е отговорила веднага на запитването за коментар. 

Mashable – една от множеството по-нови онлайн медийни компании, остана без пари и търси финансиране.

Надеждите за създаване на печеливши дигитални гиганти даде по-реалистични очаквания за продажбата на фирмата на по-голяма компания. Компанията майка на CNN – Time Warner, е един от основните инвеститори в Mashable. Тя поведе кръг на финансиране за 15 млн. долара през март 2016 г. Издателят прави видеа за компании като Facebook и Bravo. 

Преди пет години имаше спекулации, че именно CNN е заинтересован от медийния и технологичен блог. Тогава се спекулираше за цена в размер на малко над 200 млн. долара.

Базираната в Ню Йорк Ziff Davis е 90-годишна компания, известна с отразяването на възхода на технологичната индустрия с медии като PC Magazine. Когато приходите от печатна реклама започнаха да се свиват, компанията направи експанзия онлайн с уебсайтове като AskMen.com, Geek.com и с блога ExtremeTech.

Вивек Шах, който ръководеше подразделението Ziff Davis, беше избран за главен изпълнителен директор на J2 Global през септември. Той си постави за цел да разшири бизнеса с онлайн медии. Ziff Davis неуспешно се опита да придобие Gawker Media през август 2016 г.  

Mashable бе основан през юли 2005 от Пийт Кешмор в Абърдийн, Шотландия. Повече от 20 автори пишат материали за сайта, който има повече от 50 млн. посещения на месец. Самият Кешмор има около 68 000 последователи в Twitter.

Самият сайт има над 6,4 млн. последователи в социалната медия Facebook, а в Twitter медията следват 9,5 млн. души.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:41 | 09.09.22 г.
fallback