Дигиталният свят отдавна не е бъдещето. Това е настоящето, в което всички ние живеем - будим се и първо поглеждаме телефоните си, докато закусваме проверяваме мейлите си, в метрото четем препоръчани от приятели статии. Коментираме, лайкваме, записваме се за тест драйв, пазаруваме, правим резервации... и всичко това е онлайн, с един клик.
Онлайн рекламите са най-ефективните, защото водят до директни резултати. Но кои са най-добрите реклами в родното интернет пространството? Постигнали ли са целите на рекламодателя? Харесали ли са се на потребителите?
Четвъртите поредни IAB MIXX Awards наближават и интересът към членовете на журито, което ще избере най-добрите постижения в българския дигитален маркетинг, става все по-голям.
Категориите, в които се кандидатства са 11, а на 22-ри ноември в Sofia Event Center ще стане ясно кои най-добрите три кампании във всяка една от тези категории.
Ето и хората, които решават кои ще са победителите:
Александър Антонов, Creative Director, NEXT-DC, започва кариерата си като Interactive Designer в Англия.. Прекарва две години в Лондонския офис на Apple, фокусирайки се върху UX, визуален дизайн и разработка на рекламни концепции. Oт края на 2013 е част от NEXT-DC, където работи по награждавани кампании за Heineken, Finlandia, Jack Daniel’s, Canon, Lidl и Telenor.
Ангел Искрев, Digitаl Creаtive Director, guts&brаins DDB (творческа агенция на 2018 и дигитална агенция 2017), има над осем годишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина.Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. В последните три години проектите, в които е участвал, печелят над 50 награди от най-престижните конкурси.
Велизар Величков, 1ForFit, има над 10 години опит в IT сектора. Той е съосновател на Grabo.bg, Trendo.bg, Nastani.bg и Opoznai.bg. През 2015-та година става партньор в 1ForFit - компания занимаваща се с онлайн продажби на иднивидуални хранителни режими в над 180 държави.
Георги Малчев, Управляващ, xplora.bg, притежава впечатляващ бизнес и маркетинг опит – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие, управленски консултант. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Сред клиентите на агенцията му са Schneider Electric за България и Израел, Сладкарници Неделя за България и Румъния, Престиж 96, Rice Up и Iuvo за България и чужбина, Groupama, Medix, Acer, Toyota, Easycredit, Danone, Viessmann, Philips, Queen’s и др.
Диана Ангелова, Мениджър комуникации и e-commerce, Decathlon, се присъединява към компанията през 2015г. с мисията да стартира и развие онлайн търговията в България. Скоро след това поема изпълнението на комуникационната стратегия на компанията и води и развива глобалната линия за синергия между онлайн и физическите магазини. Професионалният си опит е натрупала заемайки ръководни позиции в няколко международни дигитални платформи , лидери в сектора на услуги, които представят и част от медийни групи като Naspers и Rocket Internet.
Деница Котева, Мениджър “Реклама и Продажби”, OLX България, има над 11 години професионален опит в сферата на продажбите, онлайн рекламата и медиите. Участвала е в създаването и реализирането на редица смислени и въздействащи рекламни концепции с фокус branded content и native ads. Деница e участвала в редизайна на сайта dnevnik.bg (медиен сайт на годината за 2018), а преди да се присъедини към екипа на OLX България е заемала позиция Търговски мениджър в Икономедиа.
Емил Илиев, Старши специалист Онлайн медиа планиране, Кауфланд България, открива професионално дигиталния свят, след като се присъединява към екипа на Interactive Advertising Bureau Bulgaria. Започва като мениджър проекти и не след дълго заема позицията на Изпълнителен директор на дигиталната браншова организация до 2016 г. Вдъхновен от идеята, че бизнесът може да помага на хората да живеят по-добре, до 2018 г. работи в ИКЕА, където отговаря за дигиталното присъствие и новите проекти. От есента на 2018 г. отговаря за планирането на онлайн кампаниите на Кауфланд България.
Жюстин Томс, Управител, агенция ABC design&communications, е онлайн маркетинг експерт и е сред ветераните в родния уеб. Автор на 12 книги по темата, дългогодишен преподавател по „Онлайн комуникации и медии“ в НБУ и основател и 15 години ръководител на конкурса БГ Сайт.
Зоя Василева, мениджър интернет продажби, БТВ Медия Груп, се занимава повече от 15 години с онлайн медийно планиране и закупуване, крос медийна комуникация и интегрирани рекламни стратегии. Съосновател е на независима дигитална агенция Delta DigitaL, като преди това е била част от рекламните отдели на Икономедиа и Сарантис България.
Мария Атанасова управлява 7Talents - първият дигитален медиен екип в България, пионер в създаването на иновативни digital-first видео проекти, менажирането на инфлуенсъри в различни области и продуцирането на интерактивно ентъртейнмънт съдържание, уникално за всяка видео и социална платформа, като Vbox7.com, Facebook, YouTube, Instagram и др. Сред най-успешните проекти на екипа ѝ са уеб-сериалите и риалити форматите: Не така, брат, Следвай ме, Килерът, Instaqueen, Сладки свалки, Пъзел: Похитени, Summer Flirt, Апартамент 404, както и хитови поредици за широка гама от аудитории като Natali's Beauty, Без Бутонки, А на бас, Бри4ка, Hairmaster и др.
Марин Костов – Мъро, Executive Creative Director, All Channels, има над 15 години комуникационен опит, 9 от които - в All Channels, Мъро има грижата за качеството на творческия продукт на всички агенции в групата. Носител на редица награди във всяка комуникационна дисциплина, зад гърба си има редица кампании за брадове като Крадецът на ябълки, Stolichno, Decathlon, Райфайзен банк, Мтел и още много марки.
Крайният срок за подаване на кандидатури за MIXX Awards е 5ти ноември, а на сайта на наградите може да се видят и всички кампании от миналата година.
Очакваме ви на 22-ри ноемрви в Sofia Event Center, за да разберете кои са най-добрите дигитални кампании в България! Билети за събитието можете да си вземете от тук.


Отбелязваме Световния ден на планините
Времето във Варна на 11 декември 2025
Честваме паметта на преподобния Даниил Стълпник
Манчестър Сити спечели гостуването си на Реал Мадрид
Измислиха как да спасят дизеловите коли в Европа
Любители на ракията опитаха премиум напитки на най-големия фестивал в София
САЩ и Катар може да създадат свръхпредлагане на LNG на европейския пазар
Забраната на социални медии в Австралия няма да спаси децата
Криптотърговците търсят допълнителна защита, тъй като отвличанията растат
Банковото финансиране за сектори със структурни проблеми у нас може да намалее
Знаете ли как Audi Matrix LED комуникира с пътя?
Kia показа новия си кросоувър за Европа
Сервиз поиска 15 000 евро за ремонт на Tesla, собственикът я оправи срещу 100 евро
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Исландия е петата страна, която бойкотира „Евровизия“
Костадинов: Правителството си отива, страхът се вижда в погледа им
Над 40 души са арестувани снощи на протеста, двама с големи суми пари
Мъж почина заразен от бяс след бъбречна трансплантация
САЩ са задържали петролен танкер край Венецуела