Топ дигиталните кампании в България бяха отличени на четвъртото поредно издание на IAB MIXX Awards. Събитието се проведе под мотото „Digitally Bold? Easy to recognize.”, като фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани кампании – тази на дигитално смелите. Победителите могат да се включат в надпреварата за световните MIXX Awards.
Във всички 11 категории журито излъчи по трима финалисти, а ето и кои са те:
LEAD GENERATION
1-во място: Ресторант "Вкъщи", рекламодател SEB Group, агенция guts&brainsDDB
2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.
3-то място: Jacobs Кафене Мечта, рекламодател Jacobs Douwe Egberts България ЕООД, агенция All Channels Communication
ENGAGEMENT
1-во място: Pocket Science, рекламодател VISA, агенция NEXT-DC
2-ро място: Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.
3-то място: От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB
CAMPAIGN EFFECTIVENESS
1-во място: ИКЕА Летни моменти, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts
2-ро място: От теб зависи, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB
3-то място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.
BRAND AWARENESS
1-во място: Недоизказани думи, рекламодател Avon България, агенция guts&brainsDDB
2-ро място: Decathlon – Пътят към Малта, рекламодател Decathlon България ЕООД, агенция All Channels Communications Group
3-то място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.
EFFECTIVE USE OF DATA
1-во място: More is More, рекламодател NFINITI Bulgaria, агенция proof.
2-ро място: Термопомпи , рекламодател Viessmann, агенция Xplora
3-то място: С теб към неповторимото, рекламодател UNIQA България, агенция proof.
BRANDED CONTENT
1-во място: BRNO #различно, рекламодател Загорка АД / Starobrno, агенция All Channels Communications Group
2-ро място: Стани OCEAN chef с Божана, рекламодател Алта България, агенция Interactive Share
3-то място: Urban Fest, рекламодател Serdica Center, агенция guts&brainsDDB
VIDEO
1-во място: Canon: Endless Toys 360° Videos, рекламодател Canon Central & Eastern Europe, агенция NEXT-DC
2-ро място: „Безстрашните пичове“, рекламодател Перно Рикар България, Jameson, агенция All Channels Communications Group
3-то място: Недоизказани думи , рекламодател Avon България, агенция guts&brainsDDB
BRAVE
1-во място: Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.
2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.
3-то място: Heineken: The Signal, рекламодател Heineken Bulgaria, агенция NEXT-DC
MOBILE AND APPS
1-во място: Когато е време за сладолед, Bandi те намира , рекламодател Сладоледи Изида, агенция GraffitiBBDO / Media Direction OMD в партньорство с Etarget Bulgaria
2-ро място: Dextrophobia - Blind Date, рекламодател Dextrophobia Rooms, агенция proof.
3-то място: Telenor MyKi, рекламодател Telenor Bulgaria, агенция guts&brainsDDB
LANDING PAGES
1-во място: Decathlon – Пътят към Малта – лендингът, рекламодател Decathlon България ЕООД, агенция All Channels Communications Group
2-ро място: toplidumi.bg, рекламодател EVN Bulgaria, агенция guts&brainsDDB
3-то място: Tesy Air Index , рекламодател Теси ООД , агенция Ноубъл Графикс ООД
SOCIAL
1-во място: PÜTINÜMBRELLA, рекламодател ИКЕА, агенция The Smarts
2-ро място: Крадецът на ябълки - годината на крадеца, рекламодател Загорка АД, агенция All Channels Communications Group
3-то място: Rate love over hate, рекламодател Staptoburger, агенция proof.


Областната дирекция на МВР във Варна получава държавен имот
Община Варна стартира проекти за ремонт на СК „Локомотив“ и НЧ „Христо Ботев 1928
Черно море пусна билетите за мача с Арда за Купата на България
Майка благодари на варненска болница, спасила детето й
Желязков: Демокрацията изисква да чуваме различното мнение, дори когато то не ни харесва
Обикновените бели тениски на Брунело Кучинели струват 500 долара. Само не ги наричайте тихи
Пасивност към еврото прави българския бизнес уязвим за конкуренцията от ЕС
Ръсел Вуут е архитектът на имперския президентски мандат на Тръмп
Инвеститорите в Турция следят 2 ключови решения на централни банки
Слугинажът на ФИФА към Тръмп опорочава красивата игра (и климата)
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Хиляди употребявани коли загубиха важна функция
Сервиз, гуми, застраховка – как да планираме годишния авто бюджет?
Донбас няма да задоволи Путин, той ще иска още
Украйна е задържала кораб на руския сенчест флот
Франция алармира: Евросредства може да са се озовали в ръцете на "Хамас"
Памела Андерсън иска да си смени името
ПП пуснаха карта на протеста в София, увериха, че няма да има шествие