IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

The New York Times придобива хитовата игра Wordle

Ходът подсказва колко важно е подразделението с игри за медията

10:11 | 01.02.22 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Медийната компания The New York Times придобива Wordle – онлайн игра, която стана популярна за изключително кратко време, пише CNBC.

Ходът подчертава колко важно е подразделението за игри на компанията, в което попадат кръстословиците и Spelling Bee, за привличането на нови абонати.

„The Times остава фокусиран върху превръщането си в съществен абонамент за всеки англоговорящ човек, който иска да разбира света и да е ангжиран с него. New York Times Games е ключова част от тази стратегия“, посочва компанията в изявление. Към края на третото тримесечие тя имаше около 980 хил. абонамента за игрите си.

Основана през октомври 2021 г. от инженера Джош Уардъл, Wordle дава на играчите шест опита да се опитат да познаят тайна петбуквена дума всеки ден. Играта се превърна в културен феномен по-рано този месец, а хората споделяха резултатите си под формата на емоджита.

Според The Times на 1 ноември само 90 души са играли играта. Броят им е достигнал около 300 хил. в средата на януари. Сега става дума за милиони хора.

Медията обяви, че Wordle ще бъде безплатна за играене от нови и досегашни играчи. Не са направени никакви промени по геймплея.

В изявление, публикувано в социалните мрежи, Уардъл допълва, че работи с компанията, за да се увери, че играта е запазена максимално.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:45 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още