152 заявки за участие са подадени за седмото издание на IAB MIXX Awards 2022. Това е 15% ръст на подалите заявки компании в сравнение с предходното издание на конкурса. Тази година кандидатурите се оценяват от жури от 12 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия.
92 кампании са финалисти в престижната надпревара след първия етап на журиране. Те ще се борят за призовите места в 19-те категории на IAB MIXX Awards 2022. Най-много заявки бяха подадени в категориите: „Най-добра кампания за повишаване познаваемостта за марката“ „Най-ангажираща кампания“, „Най-добра кампания в социалните мрежи“ и „Инфлуенсър маркетинг кампания“.
„Оценката на журито на този първи етап определено ни показва, че българският дигитален бизнес е на световно ниво. Това няма как да не ни радва и да ни мотивира още повече да се развиваме и да създаваме добавена стойност“, каза Надя Гогова, изпълнителен директор и член на управителния съвет на IAB България.
Тази година 60% от заявките достигат до финал, а това е 25% ръст спрямо предходното издание, когато бяха 48% достигналите до финал.
Общо 23 компании подадоха заявки за участие в конкурса тази година. Най-много финалисти имат proof. (31 финалиста от 38 заявки), следвани от guts & brains DDB (22 финалиста от 37 заявки), All Channels Group/Datenwerk (11 финалиста от 12 заявки) и The Smarts ( 7 финалиста от 11 заявки)
– proof. - 38 заявки с 31 финалиста
– guts & brains DDB - 37 заявки с 22 финалиста
– BTV Media Group - 12 заявки с 3 финалиста
– The Smarts - 11 заявки със 7 финалиста
– All Channels Communication Group - 9 заявки с 9 финалиста
– Together& - 5 заявки с 4 финалиста
– Пощенска банка / Postbank - 5 заявки с 2 финалиста
– dentsu - 5 заявки
– d:instinct - 4 заявки с 2 финалиста
– gobox - 4 заявки с 1 финалист
– Datenwerk - 3 заявки с 2 финалиста
– Nitram - 3 заявки с 1 финалист
– Digitas - 2 заявки
– DSK Bank - 2 заявки с 1 финалист
– Metric DS - 2 заявки
– Ogilvy Sofia - 2 заявки
– НЕГ.БГ - 1 заявка с 1 финалист
– Handplayed - 1 заявка с 1 финалист
– Anomaly - 1 заявка с финалист
– Chapter 4 - 1 заявка с 1 финалист
– Gi Creative LTD - 1 заявка с 1 финалист
– Sofia National Opera and Ballet - 1 заявка с 1 финалист
– Um Sofia - 1 заявка
– A1 България - 1 заявка
Повече информация за самите заявки и кампаниите може да намерите тук.
Официални партньори на IAB MIXX Awards 2022: A1 България и Coca Cola
Хостинг партньор: Superhosting
Дигитални партньори: Postbank и Bulsatcom
Kибер партньор: Acronis
Стрийминг партньор: Streamer.bg
Творчески партньор: The Smarts
Стратегически партньoри: БАР, БАКА, БДВО
Партньори: Devin, InoVino, Johnnie Walker
Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икономедия, Investor.bg, Медийна група България, сп. Мениджър, Darik radio, Булевард България, Economic.bg, SBB Media и Еtarget.
Докато всички тръпнем в очакване кои са победителите, можете да вземете своя билет за церемонията.


Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай