fallback

Salesforce инвестира 2,5 млрд. долара в облачния маркетинг

Компанията за онлайн инструменти придоби специалиста ExactTarget

18:30 | 04.06.13 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Salesforce.com Inc, най-големият производител на онлайн инструментите за управление на продажбите, обяви най-голямата си сделка в корпоративната история, закупувайки за 2,5 млрд. долара (33,75 долара за акция) американската компания за маркетинг ExactTarget. Сред клиентите на последната по ирония на съдбата е и конкурентът на Salesforce – Microsoft, предаде Ройтерс. Сред останалите над 6 000 клиента изпъкват имената на Coca-Cola Co, Gap Inc и Nike Inc.

ExactTarget произвежда софтуер, който помага на компаниите да достигат до клиентите в социалните мрежи чрез мобилни устройства. През последната година компанията отчете приходи в размер на 292 млн. долара и загуба от 21 млн. долара.

ExactTarget предлага маркетинг софтуер, който, подобно на продуктите на  Salesforce, се ползва през интернет. В тази област Salesforce се подсили през последните години, като например чрез сделката за Buddy Media за 745 млн. долара. И други IT гиганти се разрастват в областта на маркетинга. Така например преди три години IBM купи Unica, а Oracle се сдоби през миналата година с Eloqua. Сделката е осмата за Salesforce.com за последната година и втората голяма покупка в сферата на социалните медии. Преди това концернът придоби Buddy Media, която помага на големите брандове да управляват страниците си във Facebook и Twitter.

Инвеститорите обаче не бяха убедени във важността на сделката и цената на акциите на Salesforce се сви в ранната търговия с 5 на сто. 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:12 | 10.09.22 г.
fallback