fallback

Yahoo и Google сключиха ново споразумение за търсене

Yahoo тества рекламите, излизащи при търсенето в Google за малка част от своите резултати при търсене

13:56 | 03.07.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

През 2008 г. Министерството на правосъдието в САЩ забрани на Yahoo да сключи сделка с Google, която да осигури възможност за показване на рекламите от Yahoo при търсене в Google.

Сега двете компании създават нова връзка помежду си, чрез която Yahoo ще използва Google за част от обикновените резултати от търсенето, както и за рекламите при търсене, пише CNBC.

Yahoo потвърди, че е започнала да тества рекламите, излизащи при търсенето в Google за малка част от своите резултати при търсене през настолни компютри и мобилни устройства.

“Тъй като работим по създаването на най-доброто преживяване за потребителите на Yahoo, от време на време ще правим малки тестове с различни партньори, включително такива, занимаващи се с търсачки”, обясни Yahoo в изявление. “Няма нищо допълнително за споделяне към този момент”. 

Google също потвърди споразумението.

Тестовете са започнати от Арън Уол, основател на SEO Book - уебсайт, който помага на компаниите да подобрят представянето си при търсене в мрежата.

Yahoo ще има право да работи с други търсачки през април, когато ще предоговори партньорството си с Microsoft, чиято търсачка Bing е ексклузивен доставчик на резултати от търсенето и на рекламите за Yahoo. Двете компании си партнират от близо 10 години.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:05 | 13.09.22 г.
fallback