fallback

IAB MIXX Awards отличи дигиталните маркетолози

Най-много награди като рекламодател отнесе „Балантайнс“

09:21 | 14.11.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Награди за дигитален маркетинг в седем категории бяха раздадени на първото издание на IAB MIXX Awards у нас. Събитието събра дигиталната индустрия, за да отличи най-вдъхновяващите маркетингови кампании. 

Победителите бяха определени от седемчленно жури в състав Емил Олованов – регионален мениджър на Crimtan за Балканите; Александър Варов – портфолио мениджър в Нетинфо; Илия Яков – творчески директор на Ogilvy Sofia; Мария Тодорова – съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC; Венцислав Костов – изпълнителен директор на онлайн рекламната мрежа Httpool; Георги Малчев – мениджър „Дигитален маркетинг“ в Mtel; Жюстин Томс – мениджър „Бизнес развитие“.

Най-много награди като рекламодател, в цели три категории – „Cross Media Integration“, “Interactive Video Campaign” и „Social“, отнесе „Балантайнс“ с кампанията си „Stay True People“.

Сред рекламните агенции пък с два от седемте приза си отиде Next DC с кампанията си за Лидл „Вело линия“, както и проекта си за водка „Финландия“.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:06 | 13.09.22 г.
fallback