От началото на седмицата на пазара могат да бъдат открити и промоционалните билети за второто издание на Конгреса за електронна търговия еCommCongress. Тази година събитието ще бъде с по-големи мащаби и ще се проведе в два дни - на 8 и 9 април, а домакин отново ще бъде Интер Експо Център.
Тазгодишното издание на едно от най-големите събития в този бранш, събрало над 350 души при дебюта си, ще фокусира вниманието на участниците върху дигиталния маркетинг за електронни търговци, растежа на онлайн магазини и тенденциите за изместване на потребителските маси от десктоп към мобилни устройства и продажба чрез тях. Двата събитийни дни ще обединят бизнеса и практиката - първият ден ще бъде с бизнес насоченост, а по време на втория ще бъде демонстрирана практическата част чрез работилници. Уъркшоповете ще предоставят ценни съвети по копирайтинг за онлайн магазини, фотография и работа с модели и предмети, анализ на данни и превръщането им в пари, както и превръщането на единичните покупатели към лоялни клиенти. Допълнително ще бъдат организирани и две напълно безплатни работилници, които за момента остават в тайна.
Организаторите от Events Bakery, които за втори път събират предприемачите с интерес към онлайн търговията и нейното развитие, са подготвили интересен букет от лектори, който включва професионалисти в сферата, идващи отвъд границите на България – Лондон, Дъблин, Варшава и др., както и познати лица от България. Събитието ще бъде изцяло на английски език, като ще има предоставен и симулативен превод.
По време на eCommCongress паралелно ще се проведе и експо, на което ще бъде заложено и на силна нетуъркинг част. Всеки безплатно ще може да се запознае с фирми–доставчици на услуги за онлайн търговци, да изгради бъдещи партньорства или да стартира собствен бизнес. Част от изложителите са Stenik Group, Cloudcart, Storegecko, Web Seller guru, Easy Аds, Rapido Express & Delivery.
Второто издание на Конгреса за електронна търговия – еCommCongress се състои с подкрепата на платинените партньори Stenik Group и Cloud cart, както и на златния партньор Storegecko. Медийни партньори на събитието са B2B media, ИА Крос, Kaldata.com, M3 college, Predpriemach.com, Lifehack.bg, Socialevo.net, Marketing360.bg, EspressoNews.bg, Investor.bg и Hicomm.bg.
Актуална информация за събитието може да откриете тук, както и на мобилното приложение еCommCongress, достъпно за iОS и Android.
Investor.bg е медиен партньор на събитието


Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
Скокът на златото го измества от "убежище" към спекулативен актив, казва BIS
Nvidia получи одобрение да продава AI чипове H200 в Китай
И. Шнабел от ЕЦБ подкрепя прогнозите за повишение на лихвите
САЩ създадоха новия си план за национална сигурност спрямо капризите на Тръмп
Deutsche Bank: Бумът на AI продължава, няма балон
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
„ДПС-Ново начало“ организира митинги в цялата страна под мотото „НЕ на омразата!”
6 начина да отслабнете до Нова година
Размяна на "любезности" между Мъск и ЕС заради глоба от 120 млн. евро
Франция представи мощна нова система за борба с дронове
Откриха нови доказателства за селективен канибализъм сред неандерталците в Европа