Volvo стана първият автомобилен производител, който предлага приложението на Skype, заредено в системата на своите автомобили от серията 90. Програмата ще е достъпна за седана S90 и комбито V90, както и за кросовъра XC90.
С използването на Skype в автомобила хората, които са повече в движение, но трябва да поддържат връзка със своите колеги, при това лесно и евтино, да водят видео разговори и да прехвърлят файлове.
„Всеки от нас е имал подобни изживявания“, обясни вицепрезидентът на Volvo, отговарящ за системите за свързаност Андерс Тилман-Микиевиц. „В колата сме, а искаме да се включим в конферентен разговор. Тогава или изпускаме телефона, или не уцелваме пин кода, за да се включим в разговора. И освен това вниманието ни не е насочено върху пътя, а върху телефона. С добавянето на функцията Skype for Business всичко това се оправя”.
В същото време във Volvo проучват възможността водачите на техните автомобили да използват и „интелигентния личен асистент” Cortana на Microsoft.
Още новини за автомобилния бранш четете в Automedia.bg!


7 декември е обявен за Международен ден на гражданската авиация
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
Проходът Троян-Кърнаре е временно затворен
Япония е изправена пред криза, свързана с деменция
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна